Na posiadanie własnego call center, czyli telefonicznego
centrum obsługi klientów stać jedynie najbardziej prężne firmy turystyczne. Centra komunikacji telefonicznej
czy infolinie są jednak tym rodzajem działalności, który
z pełnym powodzeniem mogą świadczyć firmy zewnętrzne
Niemal każde biuro podróży, firma transportowa czy obiekt noclegowy wśród dostępnych adresów podają również numer biura obsługi klienta. Niestety w wielu przypadkach biuro takie, to jedynie numer, który jest automatycznie przełączany na sekretariat lub wybierający numer zajętości. A nic tak nie denerwuje klienta (czy to obecnego, czy niedoszłego) jak numer telefonu, na który nie można się dodzwonić.
Po kilku minutach i dwóch, trzech próbach połączenia się, większość z nich rezygnuje po to, by nigdy już pod ten numer nie zadzwonić. Dlatego warto zastanowić się, czy nie zdecydować się na o wiele tańsze w utrzymaniu, ale w Polsce mające nadal dość niską dostępność, internetowe biuro obsługi klienta albo usprawnienie pracy call center.
Usługi call center są w ciągu ostatnich dwóch lat jednym z najszybciej rozwijających się części rynku usług marketingowych. I wcale nie wygląda na to, że w najbliższym roku, dwóch latach, ten wynoszący ok. 25 proc. w skali roku wzrost ulegnie zahamowaniu.
Na co zwrócić uwagę, wybierając call center?
- elastyczność w reagowaniu na potrzeby klienta,
- liczbę stanowisk,
- wolne moce przerobowe,
- wyposażenie techniczne,
- ewentualną specjalizację centrum,
- stopień przeszkolenia personelu,
- sposób monitorowania rozmów,
- własne preferencje firmy,
- cenę wykonania zlecenia, czyli sposób jej kalkulowania oraz zakres usług, które cena pokrywa.
[...]
centrum obsługi klientów stać jedynie najbardziej prężne firmy turystyczne. Centra komunikacji telefonicznej
czy infolinie są jednak tym rodzajem działalności, który
z pełnym powodzeniem mogą świadczyć firmy zewnętrzne
Niemal każde biuro podróży, firma transportowa czy obiekt noclegowy wśród dostępnych adresów podają również numer biura obsługi klienta. Niestety w wielu przypadkach biuro takie, to jedynie numer, który jest automatycznie przełączany na sekretariat lub wybierający numer zajętości. A nic tak nie denerwuje klienta (czy to obecnego, czy niedoszłego) jak numer telefonu, na który nie można się dodzwonić.
Po kilku minutach i dwóch, trzech próbach połączenia się, większość z nich rezygnuje po to, by nigdy już pod ten numer nie zadzwonić. Dlatego warto zastanowić się, czy nie zdecydować się na o wiele tańsze w utrzymaniu, ale w Polsce mające nadal dość niską dostępność, internetowe biuro obsługi klienta albo usprawnienie pracy call center.
Usługi call center są w ciągu ostatnich dwóch lat jednym z najszybciej rozwijających się części rynku usług marketingowych. I wcale nie wygląda na to, że w najbliższym roku, dwóch latach, ten wynoszący ok. 25 proc. w skali roku wzrost ulegnie zahamowaniu.
Na co zwrócić uwagę, wybierając call center?
- elastyczność w reagowaniu na potrzeby klienta,
- liczbę stanowisk,
- wolne moce przerobowe,
- wyposażenie techniczne,
- ewentualną specjalizację centrum,
- stopień przeszkolenia personelu,
- sposób monitorowania rozmów,
- własne preferencje firmy,
- cenę wykonania zlecenia, czyli sposób jej kalkulowania oraz zakres usług, które cena pokrywa.
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl