Wedle danych wyszukiwarki Kiwi.com pasażerowie z Polski w tym roku odwiedzili 157 krajów. Koszt najtańszego biletu, na trasie Warszawa – Oslo, wyniósł 1 zł.
Kiwi.com to firma technologiczna i wyszukiwarka tanich lotów i podróży o czeskich korzeniach, która działa globalnie. Firma jest bardzo aktywna w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a Polska jest zdecydowanie jednym z jej kluczowych rynków. Kiwi.com przygotowała kompleksowe podsumowanie podróży w 2022 r. Bez wątpienia 2022 jest rokiem historycznym dla całej branży turystycznej i odznaczył się, jako powrót do normalności po pandemii COVID-19. Zaobserwowano nie tylko wzmożone zainteresowanie podróżowaniem, ale także wzrost popytu, wynikający z chęci rekompensaty utraconych w trakcie lockdownów wyjazdów urlopowych (tzw. revenge holidays). Liczba rezerwacji dokonanych w 2022 r. w skali światowej przekroczyła wielkości sprzed pandemii (w 2019 r.) o 53 proc., z kolei liczba pasażerów, którzy dokonali rezerwacji na Kiwi.com w ciągu roku (do 1 grudnia 2022 r.), wyniosła łącznie 9,2 mln – to wzrost o 135 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym i o 244 proc. w porównaniu z rokiem 2020.
JAK PODRÓŻOWALI POLACY
Kiwi.com na bieżąco obserwuje i bada podróżnicze zwyczaje Polaków i wakacyjne trendy. Jak podróżowaliśmy w tym roku i co
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl