Według „Global Travel Trends Report” aż 81 proc. badanych jako najważniejszy cel swojej podróży wskazało kulinaria. Babbel zastanawia się: czy to przypadek, że w tym roku Polska została wskazana jako kierunek podróży numer 1, a do najbardziej viralowych TikToków należą te z testami polskiego jedzenia?
Podróżowanie zawsze było popularnym powodem do rozpoczęcia nauki nowego języka. W 2023 r. 20,3 proc. nowych użytkowników Babbel w Polsce uczy się języka ze względu na zainteresowania kulturowe lub wakacje, w ścisłej czołówce z tymi, którzy uczą się dla pracy – 20,4 proc. Poza tym, jak wynika z corocznego badania „Global Travel Trends Report”, to właśnie kulinaria stały się w tym roku jednym z trendów dominujących w turystyce. Podróżowanie w celu odkrywania nowych smaków jest najpopularniejsze wśród młodszych pokoleń. Niemal połowa (47 proc.) respondentów pokolenia Z i milenialsów twierdzi, że zaplanowała całą wyprawę wokół wizyty w konkretnej
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl