Nowa kampania Travelist.plTravelist.pl ruszył z telewizyjną kampanią promocyjną pod hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”.
Travelist.pl to portal rezerwacyjny, który w tym roku obchodzi jubileusz 10-lecia. Marka, wchodząca w skład międzynarodowej grupy Secret Escapes, już od 2013 r. oferuje klientom szukającym komfortu atrakcyjne cenowo pakiety hotelowe. Jest to możliwe dzięki zespołowi ekspertów, którzy dokonują selekcji obiektów i sprawdzają każdy z nich, aby następnie negocjować udogodnienia oraz najkorzystniejsze na rynku stawki. „Mamy Twój pomysł na wakacje” to – tak jak w ubiegłym roku – hasło przewodnie kampanii 360°, której celem jest spełnienie marzeń Polaków o upragnionym, komfortowym wypoczynku w korzystnej cenie.
Wakacyjnej kampanii Travelista towarzyszą także specjalne akcje rabatowe. Obecnie kupujący mogą skorzystać z promocji „Dzieci jadą gratis”. Obejmuje ona dzieci w wieku nawet do 12 lat, które mogą jechać wraz z rodzicami na wyczekiwany urlop bez dodatkowych opłat. Oferta jest ograniczona czasowo. Można z niej skorzystać w dziesiątkach obiektów z całej Polski oraz m.in. z Chorwacji, Czarnogóry, Włoch czy Słowacji. Spoty od 12 czerwca są emitowane w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Za kreację odpowiada agencja FMCgo, za zakup mediów ValueMedia, za działania digital SalesTube, a PR poprowadzi po raz kolejny agencja Publicon.