Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) wspólnie z partnerami uruchomiła bazę danych o turystyce w Niemczech. Dzięki temu dostępnych jest ponad 200 tys. aktualnych zestawów danych wysokiej jakości dla wszystkich zainteresowanych stron – globalnych platform sprzedaży, ale także dostawców usług turystycznych lub start-upów.
Obejmują one 100 tys. obiektów turystycznych (wycieczki, wydarzenia, gastronomia, hotele itp.) oraz kolejne 100 tys. danych dotyczących infrastruktury. Graf wiedzy wykorzystuje dane turystyczne ze wszystkich 16 krajów związkowych jako centralną bazę danych dotyczącą turystyki w Niemczech. Partnerami projektu są Magic Cities, Amadeus, German Convention Bureau oraz przedstawiciele nauki. Infrastruktura techniczna jest przystosowana do bezproblemowego podłączania projektów open data na poziomie krajowym – nad wykorzystaniem infrastruktury pracują również firmy takie jak German Convention Bureau czy kolej, która planuje udostępnić dane do bazy.
DZIAŁANIA ZGODNE ZE STRATEGIĄ
Dzięki projektowi turystyka w Niemcz
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl