FlixBus świętuje szóstą rocznicę działalności w Polsce. Z tej okazji firma przedstawiła ciekawe fakty na swój temat. Wśród nich m.in. najczęściej wybierane przez pasażerów kierunki, najdłuższe trasy i plany na przyszłość.
FlixBus zbudował technologię i na niej oparł swój model biznesowy. Od samego początku w 2013 r. firma przyjęła innowacyjne podejście do branży przewozów autobusowych, rozpoczynając operacje bez własnej floty pojazdów. Działalność spółki opiera się na współpracy z przewoźnikami – FlixBus udostępnia im platformę technologiczną, która rewolucjonizuje sposób podróżowania po świecie. Firma łączy swoich partnerów autobusowych z pasażerami, planuje sieci połączeń, monitoruje zadowolenie klientów i modernizuje flotę. Dane i algorytmy pomagają dostosować trasy i harmonogramy jazdy do preferencji pasażerów. Poprzez technologię FlixBus ułatwia podróżowanie również pasażerom – oferuje możliwość śledzenia autobusu, zakup cyfrowych biletów i spersonalizowane aktualizacje podróży. Platforma online pozwala łatwo planować trasy, porównywać ceny biletów i rezerwować je z dużym wyprzedzeniem.
SIATKA POŁĄCZEŃ WZROSŁA O PRAWIE 130 PROC.
FlixBus pojawił się w Polsce w 2017 r. i od tamtej pory systematycznie rozwija sieć połączeń. Oferta w szczytowym momencie 2018 r. liczyła 57 linii, którym
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl