Najnowszy raport przygotowany przez Accor wskazuje na rosnące znaczenie hotelowych recenzji przy wyborze miejsca na pobyt. Jak podaje czołowa grupa hotelowa na świecie, aż 97 proc. osób sprawdza opinie i komentarze przed rezerwacją. Wśród narodowości, które najczęściej zostawiają opinie, znaleźli się Polacy.
Przy poszukiwaniu miejsca na pobyt w trakcie planowania podróży 38 proc. respondentów z pięciu europejskich krajów zbadanych przez Accor wskazuje, że za każdym razem lub przez większość czasu rzetelnie sprawdza opinie pozostawione w internecie. Według badania opinie i oceny gości są drugim najważniejszym czynnikiem w procesie podejmowania decyzji o rezerwacji. Na pierwszym miejscu znalazł się standard, wyposażenie i wystrój pokoi, a także udogodnienia oferowane przez hotel. A na dalszych – opcje gastronomiczne, łączność Wi-Fi czy standardy higieny i bezpieczeństwa. Respondenci dokładnie sprawdzają opinie, średnio czytając około dziewięciu recenzji miejsc, w których planują się zatrzymać. Przodują w tym Polacy, którzy sprawdzają około 10 opinii.
CZYSTOŚĆ PRZEDE WSZYSTKIM
Czystość w hotelu
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl