Bukowina Tatrzańska jest wyjątkową miejscowością, w której niemal od zera stworzono kompletny resort turystyczny. To samodzielna silna marka turystyczna, zapewniająca wypoczynek i różne atrakcje.
Bukowina Tatrzańska przez długi czas, podobnie jak inne miejscowości z tej części Podhala, funkcjonowała w cieniu Zakopanego. Istnienie tak silnego ośrodka z jednej strony przynosi korzyści okolicznym miejscowościom przez zwiększenie ruchu turystycznego i możliwość promowania się na tej dominującej marce (w tym przypadku na Zakopanem).
Z drugiej strony znacznie utrudnia usamodzielnienie się i stworzenie osobnego produktu. Przypadek Bukowiny Tatrzańskiej pokazuje jednak, że jest to możliwe. Skorzystano ze wszystkich miejscowych atutów i wykreowano produkt turystyczny: kompletny i samodzielny, ale i spójny z dotychczasową marką Podhala, której synonimem było Zakopane. Dziś mamy tu wspaniały nowoczesny ośrodek narciarski, zabytkowe i kulturowe atrakcje, termy i doskonałą infrastrukturę do wypoczynku aktywnego, a także wellness. Sama gmina obejmuje częściowo obszar Polskiego Spisza, a wieś Czarna Góra jest j
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl