Ruszyła kampania promocyjna Polski
w telewizji CNN International. Potrwa ona
do 14 grudnia. W tym czasie stacja 625 razy pokaże specjalnie przygotowane
30-sekundowe spoty.
Jedna z reklamówek będzie zachęcała
do inwestowania w Polsce. Ma pokazywać kapitał intelektualny naszego państwa
i doskonałe warunki do prowadzenia biznesu. Drugi spot przedstawi kilka symboli polskiej kultury (m.in. warszawski pomnik Chopina) oraz zachęci do uprawiania
w naszym kraju sportu i turystyki.
Kampania uzupełniona będzie brytyjskimi programami "Eye on Poland", które emitowane będą do 13 października. Mają one przedstawić obraz współczesnej Polski z jej różnorodnością kulturową, społeczną i polityczną.
Obszerną relację z kampanii przedstawimy Państwu w listopadowym numerze "Rynku Turystycznego".
w telewizji CNN International. Potrwa ona
do 14 grudnia. W tym czasie stacja 625 razy pokaże specjalnie przygotowane
30-sekundowe spoty.
Jedna z reklamówek będzie zachęcała
do inwestowania w Polsce. Ma pokazywać kapitał intelektualny naszego państwa
i doskonałe warunki do prowadzenia biznesu. Drugi spot przedstawi kilka symboli polskiej kultury (m.in. warszawski pomnik Chopina) oraz zachęci do uprawiania
w naszym kraju sportu i turystyki.
Kampania uzupełniona będzie brytyjskimi programami "Eye on Poland", które emitowane będą do 13 października. Mają one przedstawić obraz współczesnej Polski z jej różnorodnością kulturową, społeczną i polityczną.
Obszerną relację z kampanii przedstawimy Państwu w listopadowym numerze "Rynku Turystycznego".