
Ekspozycja zlokalizowana była w 3 pawilonach o łącznej powierzchni 26 000 m2. Podczas targów zaprezentowanych zostało ponad 40 nowości - produktów i usług turystycznych, które zostały w specjalny sposób wyeksponowane. Wśród wystawców obecne były tradycyjnie wszystkie polskie regiony, narodowe ośrodki promocji turystycznej, biura podróży i touroperatorzy, gestorzy bazy noclegowej, przewoźnicy, firmy świadczące usługi dla turystyki i wiele innych. Dużym zainteresowaniem cieszyły się stoiska wystawców obecnych na przestrzeniach "WySPA Zdrowia" (uzdrowiska, sanatoria, hotele i obiekty z ofertą SPA oraz wellness), Extreme - Turystyka Aktywna, a także Turystyka Biznesowa (obiekty konferencyjne, kongresowe i hotele dostosowane do organizacji szkoleń, konferencji i wyjazdów motywacyjnych).
Nowością był także Port Lotniczy TOUR SALON, na którym zaprezentowało się lotnisko Poznań Ławica ze swoją ofertę przewozową związaną z rosnącą liczbą pasażerów i nowymi połączeniami lotniczymi. W tym roku krajem partnerskim targów była Norwegia. Ciekawie zaprezentował się także Region Partnerski targów - województwo łódzkie. Podczas targów TOUR SALON już po raz trzeci zorganizowany został największy w Polsce workshop turystyki przyjazdowej BUY POLAND. Ciekawostką tegorocznych targów była konferencja International Gay and Lesbian Travel Association poświęcona turystyce gejowskiej. Następna, 20. już edycja targów Tour Salon odbędzie się w dniach 21-24 października 2009 r. w Poznaniu.