W latach 2008-2010 prowadzona będzie kampania promocyjna województwa świętokrzyskiego. Jej koszt szacuje się na 7,5 mln zł. Blisko 5,9 mln zł pochodzić będzie z funduszy unijnych.
Celem projektu jest promocja produktów turystycznych regionu w kraju i za granicą oraz stworzenie systemu informacji turystycznej. Według dyrektor biura zarządu świętokrzyskiej ROT Małgorzaty Wilk-Grzywny kampania zakłada również wykreowanie marki regionu, czyli ukształtowanie jego pozytywnego wizerunku, rozwój ruchu turystycznego oraz wzrost inwestycji w sektorze turystycznym. W ramach kampanii powstanie telewizyjny spot reklamowy, impreza promocyjna oraz prezentacja na DVD. Powstać ma także portal www.swietokrzyskie.travel o charakterze informacyjno-promocyjnym.
Celem projektu jest promocja produktów turystycznych regionu w kraju i za granicą oraz stworzenie systemu informacji turystycznej. Według dyrektor biura zarządu świętokrzyskiej ROT Małgorzaty Wilk-Grzywny kampania zakłada również wykreowanie marki regionu, czyli ukształtowanie jego pozytywnego wizerunku, rozwój ruchu turystycznego oraz wzrost inwestycji w sektorze turystycznym. W ramach kampanii powstanie telewizyjny spot reklamowy, impreza promocyjna oraz prezentacja na DVD. Powstać ma także portal www.swietokrzyskie.travel o charakterze informacyjno-promocyjnym.