Blogi to ikona współczesnego internetu. Niepowtarzalne,
osobiste i szczere - codziennie przyciągają miliony czytelników, którzy są także twórcami. Blogi mogą być jednak także doskonałym narzędziem promocji naszej firmy. A w branży turystycznej dają szczególnie duże możliwości
Jeszcze nie tak dawno prowadzenie bloga kojarzyło się z czymś wyjątkowym, wybitnym, a ich autorzy - blogerzy cieszyli się sporą estymą. Z czasem jednak prowadzenie blogów straciło swą ekskluzywność i dziś każdy może założyć swój sieciowy dziennik.
Z prywatnych, często bardzo intymnych, pamiętników, blogi zmieniły się w miejsce wymiany specjalistycznej wiedzy i poglądów. Zaczęto je także wykorzystywać w celach komercyjnych.
Dwie drogi prowadzenia bloga
Prowadzenie bloga firmowego to ogromne wyzwanie. Jakie są zalety takiego rozwiązania? Ogromny prestiż (jeśli blog jest prowadzony zgodnie z poniżej przedstawionymi regułami), budowanie lojalnej społeczności wokół marki, produktu lub zainteresowań oraz... "wychowywanie" sobie potencjalnych klientów. A wady? Długi czas, który trzeba zainwestować, konieczność regularnej pracy nad nim i... brak gwarancji, że przedsięwzięcie w ogóle się uda.
Czym jest blog?
Blog to rodzaj strony internetowej, na której autor umieszcza datowane wpisy, wyświetlane kolejno. W Polsce istnieje około 2,84 mln blogów.
Blogi zazwyczaj posiadają system archiwizacji wpisów, system kategorii (tagów), możliwość komentowania wpisów przez czytelników, a także zestaw linków (tradycyjnie umieszczany w bocznej kolumnie) do blogów polecanych przez autora (tzw. blogroll) i innego rodzaju stron WWW. Ogół blogów, traktowany jako medium komunikacyjne, określa się mianem "blogosfery".
Jeżeli prowadzimy działalność w branży turystycznej i chcemy skorzystać z potencjału blogów, do wyboru mamy dwie drogi.
Pierwsza polega na tym, by znaleźć in [...]
osobiste i szczere - codziennie przyciągają miliony czytelników, którzy są także twórcami. Blogi mogą być jednak także doskonałym narzędziem promocji naszej firmy. A w branży turystycznej dają szczególnie duże możliwości
Jeszcze nie tak dawno prowadzenie bloga kojarzyło się z czymś wyjątkowym, wybitnym, a ich autorzy - blogerzy cieszyli się sporą estymą. Z czasem jednak prowadzenie blogów straciło swą ekskluzywność i dziś każdy może założyć swój sieciowy dziennik.
Z prywatnych, często bardzo intymnych, pamiętników, blogi zmieniły się w miejsce wymiany specjalistycznej wiedzy i poglądów. Zaczęto je także wykorzystywać w celach komercyjnych.
Dwie drogi prowadzenia bloga
Prowadzenie bloga firmowego to ogromne wyzwanie. Jakie są zalety takiego rozwiązania? Ogromny prestiż (jeśli blog jest prowadzony zgodnie z poniżej przedstawionymi regułami), budowanie lojalnej społeczności wokół marki, produktu lub zainteresowań oraz... "wychowywanie" sobie potencjalnych klientów. A wady? Długi czas, który trzeba zainwestować, konieczność regularnej pracy nad nim i... brak gwarancji, że przedsięwzięcie w ogóle się uda.
Czym jest blog?
Blog to rodzaj strony internetowej, na której autor umieszcza datowane wpisy, wyświetlane kolejno. W Polsce istnieje około 2,84 mln blogów.
Blogi zazwyczaj posiadają system archiwizacji wpisów, system kategorii (tagów), możliwość komentowania wpisów przez czytelników, a także zestaw linków (tradycyjnie umieszczany w bocznej kolumnie) do blogów polecanych przez autora (tzw. blogroll) i innego rodzaju stron WWW. Ogół blogów, traktowany jako medium komunikacyjne, określa się mianem "blogosfery".
Jeżeli prowadzimy działalność w branży turystycznej i chcemy skorzystać z potencjału blogów, do wyboru mamy dwie drogi.
Pierwsza polega na tym, by znaleźć in [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl