Kontynuując rozpoczętą w styczniowym numerze "Rynku Turystycznego" tematykę targową, tym razem zajmiemy się kolejnym problemem, przed jakim stanie przyszły wystawca. Kiedy już sporządzimy nasz plan udziału w targach i wybierzemy imprezy, w których chcemy uczestniczyć, pojawia się pytanie: jakie zbudować stoisko

Budget Frame jest to system ram plakatowych. Nie daje on jednak tak szerokich możliwości jak Flexiframe.

SnapUp to system ścianek reklamowych PopUp. Pozwalają one tworzyć tło konferencji, stoiska promocyjne, a nawet całe stoiska targowe. System pająkowy SnapUp pozwala budować ścianki reklamowe, wieże reklamowe, lady informacyjne, stojaki na ulotki.

Flexiframe to panelowy system wystawienniczy. Jego koncepcja opiera się na wykorzystaniu ram plakatowych i profili. Zrobione ramy można łączyć uzyskując dowolne kształty. Pozwala to tworzyć stojaki reklamowe, ścianki reklamowe, a nawet całe stoiska targowe. Jest to system mobilny i pozwala na łatwy montaż, demontaż, przechowywanie oraz transport.
Odpowiedź na nie jest bardzo prosta i brzmi: dostosowane do naszych możliwości finansowych. W przypadku samodzielnego udziału w targach (o możliwościach udziału kolektywnego lub jako współwystawca pisaliśmy miesiąc temu), najprostszym rozwiązaniem jest skorzystanie z gotowej oferty organizatora. Niemal zawsze mamy możliwość wykupienia powierzchni wraz z zabudową.
Gotowe stoisko
[...]

Budget Frame jest to system ram plakatowych. Nie daje on jednak tak szerokich możliwości jak Flexiframe.

SnapUp to system ścianek reklamowych PopUp. Pozwalają one tworzyć tło konferencji, stoiska promocyjne, a nawet całe stoiska targowe. System pająkowy SnapUp pozwala budować ścianki reklamowe, wieże reklamowe, lady informacyjne, stojaki na ulotki.

Flexiframe to panelowy system wystawienniczy. Jego koncepcja opiera się na wykorzystaniu ram plakatowych i profili. Zrobione ramy można łączyć uzyskując dowolne kształty. Pozwala to tworzyć stojaki reklamowe, ścianki reklamowe, a nawet całe stoiska targowe. Jest to system mobilny i pozwala na łatwy montaż, demontaż, przechowywanie oraz transport.
Odpowiedź na nie jest bardzo prosta i brzmi: dostosowane do naszych możliwości finansowych. W przypadku samodzielnego udziału w targach (o możliwościach udziału kolektywnego lub jako współwystawca pisaliśmy miesiąc temu), najprostszym rozwiązaniem jest skorzystanie z gotowej oferty organizatora. Niemal zawsze mamy możliwość wykupienia powierzchni wraz z zabudową.
Gotowe stoisko
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl