Mgr Karolina Chojka
Katedra Marketingu Wyższej Szkoły Ekonomicznej ALMAMER
Współczesne przedsiębiorstwa turystyczne powinny stale monitorować otoczenie, w jakim funkcjonują. Nieustannie przed firmami pojawiają się nowe szanse i zagrożenia, niezbędna jest, więc ich ciągła obserwacja, a także wprowadzanie rozwiązań dostosowujących działalność przedsiębiorstwa turystycznego do warunków otoczenia

Unikanie zmian nie jest dla firm turystycznych dobrym posunięciem, brak wdrożeń nowoczesnych technologii, wykorzystania wiedzy, informacji, kompetencji pracowników czy analizowania potrzeb i oczekiwań konsumentów może prowadzić do wyeliminowania przedsiębiorstwa z rynku.
Rozpoznanie i szukanie nowych możliwości
Sukces firmy gwarantuje odpowiednie rozpoznanie i kolejno zaspokojenie potrzeb konsumentów oraz dostrzeżenie i reagowanie na pojawiające się trendy rynkowe. Wiele szans można odnaleźć identyfikując aktualne trendy, megatrendy czy chwilowe mody poprzez przeprowadzanie analiz, obserwacji i badań.
Sukces nowych produktów turystycznych będzie zależny od umiejętności reakcji na występujące czy też pojawiające się zjawiska, a dostosowany do nich stwarza większą szansę powodzenia danego przedsięwzięcia. Niezbędne staje się przeprowadzanie badań marketingowych i analiz rynku, które dadzą wiedzę o tym, czy dany produkt turystyczny posiada potencjał prowadzący do zysku.
Każde przedsiębiorstwo działa w konkretnym makro- i mikrootoczeniu. Składają się na nie czynniki kulturowe, społeczne, demograficzne, ekonomiczne, polityczne, środowiskowe (przyrodnicze) oraz technologiczne. Niektórych czynników firmy nie są w stanie kontrolować ani na nie oddziaływać, konieczna więc staje się ich obserwacja oraz odpowiednie reagowanie [...]
Katedra Marketingu Wyższej Szkoły Ekonomicznej ALMAMER
Współczesne przedsiębiorstwa turystyczne powinny stale monitorować otoczenie, w jakim funkcjonują. Nieustannie przed firmami pojawiają się nowe szanse i zagrożenia, niezbędna jest, więc ich ciągła obserwacja, a także wprowadzanie rozwiązań dostosowujących działalność przedsiębiorstwa turystycznego do warunków otoczenia

Unikanie zmian nie jest dla firm turystycznych dobrym posunięciem, brak wdrożeń nowoczesnych technologii, wykorzystania wiedzy, informacji, kompetencji pracowników czy analizowania potrzeb i oczekiwań konsumentów może prowadzić do wyeliminowania przedsiębiorstwa z rynku.
Rozpoznanie i szukanie nowych możliwości
Sukces firmy gwarantuje odpowiednie rozpoznanie i kolejno zaspokojenie potrzeb konsumentów oraz dostrzeżenie i reagowanie na pojawiające się trendy rynkowe. Wiele szans można odnaleźć identyfikując aktualne trendy, megatrendy czy chwilowe mody poprzez przeprowadzanie analiz, obserwacji i badań.
Sukces nowych produktów turystycznych będzie zależny od umiejętności reakcji na występujące czy też pojawiające się zjawiska, a dostosowany do nich stwarza większą szansę powodzenia danego przedsięwzięcia. Niezbędne staje się przeprowadzanie badań marketingowych i analiz rynku, które dadzą wiedzę o tym, czy dany produkt turystyczny posiada potencjał prowadzący do zysku.
Każde przedsiębiorstwo działa w konkretnym makro- i mikrootoczeniu. Składają się na nie czynniki kulturowe, społeczne, demograficzne, ekonomiczne, polityczne, środowiskowe (przyrodnicze) oraz technologiczne. Niektórych czynników firmy nie są w stanie kontrolować ani na nie oddziaływać, konieczna więc staje się ich obserwacja oraz odpowiednie reagowanie [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl