
Ta swoista archaizacja ma dla klienta tę zaletę, że choć jak przed wiekami nabywa usługę bezpośrednio u gestora pokoju, jednak w odróżnieniu od dawnych podróżnych może mieć w momencie przybycia zagwarantowane miejsce w konkretnym obiekcie, za konkretne pieniądze.
Małym zrobiło się lepiej
Proces ten dotyczy jednak przeważnie mniejszych obiektów, które nie zapewniały dużych obrotów, a co za tym idzie - odpowiedniej prowizji. Można zaryzykować twierdzenie, że nowe technologie umożliwiły tym niewielkim obiektom lepszą sprzedaż, nie miało to jednak bezpośredniego wpływu na działalność biur podróży, ponieważ dotyczyło obiektów w nich wcześniej nieobecnych. Jednak nie wszystkie miejsca noclegowe są sprzedawane w ten sposób.
Odsetek miejsc zakupionych bezpośrednio przez klientów w przypadku dużych hoteli, a zwłaszcza sieciowych, jest znacznie mniejszy niż w przypadku obiektów niewielkich. Wynika to z faktu, że dla tych ostatnich możliwości stworzone przez inter [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl