Nowa platforma do rezerwacji grupowych Accora   hotele

Grupa hotelowa Accor uruchamia nową, ulepszoną platformę Travel Pros Leisure Groups Online, aby ułatwić proces rezerwacji dla klientów biznesowych.

 Accor 01

 

Dzięki dostępowi do ponad 2000 hoteli Accor w ponad 75 krajach, platforma oferuje nowe funkcje oraz większą wydajność, ułatwiając wybór i rezerwację idealnego obiektu na grupowe pobyty. Udoskonalony interfejs, informacje o pobliskich atrakcjach czy integracja z TripAdvisor to tylko niektóre ze zmian.

 

Nowa platforma Leisure Groups Online obsługuje natychmiastowe rezerwacje dostępne w ponad 1300 hotelach Accor oraz zapytania ofertowe z potwierdzeniem do 24 godzin w ponad 700 obiektach. Dzięki najnowszej technologii API platforma umożliwia natychmiastowe rezerwacje grupowe, zapewniając dostępność hoteli w czasie rzeczywistym dla każdego typu pokoju.

 

- Ubiegły rok przyniósł przełom w wyjazdach grupowych, co pozostaje jednym z priorytetów Accor na 2025 rok, zwłaszcza w Europie, USA oraz dynamicznie rozwijającym się regionie Azji i Pacyfiku - wyjaśnia Sophie Hulgard, Chief Sales Officer w Accor. – Ze względu na duży potencjał grupowych wyjazdów wypoczynkowych wykorzystanie najnowszych technologii ma kluczowe znaczenie, by usprawnić rezerwacje i inspirować do podróży. Wraz z ponownym uruchomieniem platformy Leisure Groups Online, Accor potwierdza swoją globalną pozycję lidera w branży hotelarskiej, wspierając rozwój turystyki we współpracy z wiodącymi operatorami rynku.

 

Nowe i ulepszone funkcje dla intuicyjnych rezerwacji

Odnowiona platforma wprowadza kilka ulepszeń mających na celu uproszczenie procesu rezerwacji i zaspokojenie unikalnych potrzeb klientów. Nowe funkcje obejmują m.in.:

- szybki i wydajny proces rezerwacji przy zminimalizowanym czasie oczekiwania oraz płynnej obsłudze;

- ulepszony wybór pokoi z widocznymi opcjami cenowymi dla pokoi jedno-, dwu- i trzyosobowych;

- stała przejrzystość cen na każdym etapie rezerwacji, umożliwiając specjalistom ds. zamówień grupowych podejmowanie świadomych decyzji opartych na indywidualnych potrzebach i dostępnym budżecie;

- integrację z TripAdvisor, która umożliwia przeglądanie recenzji i ofert;

- interaktywną mapę z nowym interfejsem, ułatwiając lokalizację hoteli, pobliskich atrakcji i usług.

 

Dedykowana podstrona w witrynie all.com spełnia potrzeby różnych grup klientów dokonujących rezerwacji grupowych.

 

Rozwiązania dla profesjonalistów z branży turystycznej:

- platforma jest dedykowana grupom rezerwującym 8 lub więcej pokoi i pozwala na dostosowanie rezerwacji do wymagań każdej grupy;

- rezerwacje pobytów indywidualnych dla maksymalnie 7 pokoi (maksymalnie 3 pokoje na jedną rezerwację) dla mniejszych grup podróżnych lub pobytów indywidualnych.

- Specjalne stawki STAR dla biur podróży, umożliwiające rezerwację do dwóch pokoi na pobyty indywidualne.

Więcej informacji na stronie: https://travelpros.accor.com/.

 

Dla klientów podróżujących w celach służbowych i biznesowych platforma oferuje różne rozwiązania dla przedsiębiorstw w Accor Business Travel. Specjaliści ds. spotkań i wydarzeń mogą skorzystać z portalu Meetings & Events do rezerwacji lokali na eventy lub rezerwacji obejmujących ponad 8 pokoi.

 

Zróżnicowane portfolio marek

Platforma Leisure Groups Online obejmuje wybór ponad 30 marek hotelowych Accor, zaspokajających potrzeby każdego segmentu, od luksusowego po ekonomiczny:

- Luxury: Sofitel Legend, Fairmont, Sofitel, MGallery

- Premium: Pullman, Swissôtel, Mövenpick, Grand Mercure, The Sebel

- Midscale: Novotel, Mercure, TRIBE, Adagio

- Economy: ibis, ibis Styles, Adagio Access, greet, ibis budget

- Lifestyle (Ennismore): 25hours, Mama Shelter