Beata Mosór
Kierownik Sekcji PR w NetArt (serwis nazwa.pl)
Promocja firmy w internecie pomaga w pozyskaniu nowych klientów. Dlatego firmy inwestują coraz większe środki w ten rodzaj reklamy. Jednak zakupienie domeny, serwera i firmowej strony WWW nie jest metą w drodze do sukcesu, lecz jedynie jej początkiem.

Wiele przedsiębiorstw o tym zapomina. Skutkuje to niewykorzystywaniem w stu procentach potencjału posiadanych usług. Tym samym przedsiębiorstwo zarabia mniej, niż mogłoby zarobić. Reklama internetowa kusi swoim niskim kosztem. Firmy coraz częściej opierają swoje działania promocyjne na tym medium. Idąc w ślady innych, wykupują one usługi wirtualne i czekają na profity. Jednak podobnie jak z innymi formami reklamy, inwestycje to nie wszystko. Najważniejsze jest optymalne wykorzystanie posiadanych narzędzi.
Promocja firmy
Usługi wirtualne są kupowane przez firmy, w celu zachęcenia potencjalnych klientów do korzystania z usług przedsiębiorstwa. Mają one oddziaływać na postrzeganie firmy w jej otoczeniu. Najważniejsze jest, aby sprawiała wrażenie profesjonalnego i godnego zaufania usługodawcy i kontrahenta. Aby osiągnąć taki efekt, należy działania promocyjne oprzeć na mocnym fundamencie.
Może nim być adres, prowadzący do firmowej strony WWW. Rejestrując go należy pamiętać, że w świadomości klientów będzie on identyfikowany z firmą. Dlatego powinien być łatwy do zapamiętania. Idealny adres jest krótki i logiczny. Tak utworzona domena powinna być eksponowana we wszystkich kanałach promocji, jakie używane są przez przedsiębiorstwo. Podstawą jest umieszczanie domeny na firmowym papierze oraz wizytówkach, a także na typowych gadżetach reklamowych, takich jak długopisy i kubki.
Również akcje marketingowe związane z użyciem tzw. reklamy outdoorowej, czyli wszelkiego rodzaje banery albo reklama na samochodach firmowych, powinny zawierać wyeksponowany adres WWW. Nie wolno zapominać o kampaniach medialnych np. w prasie i radiu. Kreacje powinny zachęcać do zapoznania się z ofertą zamieszczoną pod danym adresem. Wszystkie te zabiegi mają spowodować, że potencjalny klient będzie często spotykał się z domeną, co sprawi, że znajdzie ona stałe miejsce w jego pamięci. Jeżeli internauta z ciekawości odwiedzi witrynę, to najprawdo [...]
Kierownik Sekcji PR w NetArt (serwis nazwa.pl)
Promocja firmy w internecie pomaga w pozyskaniu nowych klientów. Dlatego firmy inwestują coraz większe środki w ten rodzaj reklamy. Jednak zakupienie domeny, serwera i firmowej strony WWW nie jest metą w drodze do sukcesu, lecz jedynie jej początkiem.

Wiele przedsiębiorstw o tym zapomina. Skutkuje to niewykorzystywaniem w stu procentach potencjału posiadanych usług. Tym samym przedsiębiorstwo zarabia mniej, niż mogłoby zarobić. Reklama internetowa kusi swoim niskim kosztem. Firmy coraz częściej opierają swoje działania promocyjne na tym medium. Idąc w ślady innych, wykupują one usługi wirtualne i czekają na profity. Jednak podobnie jak z innymi formami reklamy, inwestycje to nie wszystko. Najważniejsze jest optymalne wykorzystanie posiadanych narzędzi.
Promocja firmy
Usługi wirtualne są kupowane przez firmy, w celu zachęcenia potencjalnych klientów do korzystania z usług przedsiębiorstwa. Mają one oddziaływać na postrzeganie firmy w jej otoczeniu. Najważniejsze jest, aby sprawiała wrażenie profesjonalnego i godnego zaufania usługodawcy i kontrahenta. Aby osiągnąć taki efekt, należy działania promocyjne oprzeć na mocnym fundamencie.
Może nim być adres, prowadzący do firmowej strony WWW. Rejestrując go należy pamiętać, że w świadomości klientów będzie on identyfikowany z firmą. Dlatego powinien być łatwy do zapamiętania. Idealny adres jest krótki i logiczny. Tak utworzona domena powinna być eksponowana we wszystkich kanałach promocji, jakie używane są przez przedsiębiorstwo. Podstawą jest umieszczanie domeny na firmowym papierze oraz wizytówkach, a także na typowych gadżetach reklamowych, takich jak długopisy i kubki.
Również akcje marketingowe związane z użyciem tzw. reklamy outdoorowej, czyli wszelkiego rodzaje banery albo reklama na samochodach firmowych, powinny zawierać wyeksponowany adres WWW. Nie wolno zapominać o kampaniach medialnych np. w prasie i radiu. Kreacje powinny zachęcać do zapoznania się z ofertą zamieszczoną pod danym adresem. Wszystkie te zabiegi mają spowodować, że potencjalny klient będzie często spotykał się z domeną, co sprawi, że znajdzie ona stałe miejsce w jego pamięci. Jeżeli internauta z ciekawości odwiedzi witrynę, to najprawdo [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl