Czyj katalog jest najlepszy? Wspólnie
z Państwem chcemy odpowiedzieć na to pytanie.
Po kilkuletniej przerwie ponownie zapraszamy Państwa do udziału w konkursie na najlepszy katalog ofert na LATO 2010. Chcemy, by pochwalili się Państwo swoimi katalogami. W ocenie nie ma znaczenia liczba ofert zawarta w danym katalogu. Przemyślany i dopracowany katalog niewielkiej firmy ma takie same szanse, jak masowo drukowany przez któregoś z potentatów.
Katalogi będą oceniane według następujących kryteriów:
Szata graficzna - jakość i poziom edytorski;
Komunikatywność - łatwość dotarcia do konkretnych informacji;
Sposób prezentacji przekazu - czytelność i przejrzystość informacji;
Informacje o cenie imprezy - czytelność cen składowych.
Katalogi zostaną ocenione przez ekspertów z poszczególnych dziedzin. W komisji zasiądą więc graficy, specjaliści od marketingu, przedstawiciele agentów.
Zapraszamy wszystkich touroperatorów publikujących swoje katalogi do udziału w konkursie.
Daje to możliwość porównania swojego katalogu z propozycjami innych firm. Prosimy o nadsyłanie katalogów do końca stycznia 2010 roku na adres wydawnictwa:
"Rynek Turystyczny"
PWS ProMedia Sp. z o.o.
ul. Okrzei 1a
03-715 Warszawa
Nagrodzone firmy zaprezentujemy na łamach naszego miesięcznika.
z Państwem chcemy odpowiedzieć na to pytanie.
Po kilkuletniej przerwie ponownie zapraszamy Państwa do udziału w konkursie na najlepszy katalog ofert na LATO 2010. Chcemy, by pochwalili się Państwo swoimi katalogami. W ocenie nie ma znaczenia liczba ofert zawarta w danym katalogu. Przemyślany i dopracowany katalog niewielkiej firmy ma takie same szanse, jak masowo drukowany przez któregoś z potentatów.
Katalogi będą oceniane według następujących kryteriów:
Szata graficzna - jakość i poziom edytorski;
Komunikatywność - łatwość dotarcia do konkretnych informacji;
Sposób prezentacji przekazu - czytelność i przejrzystość informacji;
Informacje o cenie imprezy - czytelność cen składowych.
Katalogi zostaną ocenione przez ekspertów z poszczególnych dziedzin. W komisji zasiądą więc graficy, specjaliści od marketingu, przedstawiciele agentów.
Zapraszamy wszystkich touroperatorów publikujących swoje katalogi do udziału w konkursie.
Daje to możliwość porównania swojego katalogu z propozycjami innych firm. Prosimy o nadsyłanie katalogów do końca stycznia 2010 roku na adres wydawnictwa:
"Rynek Turystyczny"
PWS ProMedia Sp. z o.o.
ul. Okrzei 1a
03-715 Warszawa
Nagrodzone firmy zaprezentujemy na łamach naszego miesięcznika.