Rafał Marek
Doktor ekonomii,
związany z Onet.pl.
Prelegent krajowych i
międzynarodowych konferencji,
autor artykułów z obszaru e-travel,
e-commerce, e-marketing www.turystykamalopolska.pl.
Gwałtowny rozwój internetu przyczynia się do rozwoju reklamy internetowej.
W dniu dzisiejszym wydatki przedsiębiorstw na reklamę w sieci są większe niż np. na radio, prasę czy magazyny. Należy spodziewać się, że w najbliższej przyszłości zarówno liczba reklamodawców jak i wydatki na reklamę internetową będą dalej rosły.
Atrakcyjność omawianej formy reklamy bierze się z dwóch zasadniczych powodów. Po pierwsze, z dużej i wciąż rosnącej popularności internetu wśród społeczeństwa (tzw. zasięgu lub penetracji internetu) oraz bardzo dużej elastyczności dostępnych form reklamowych i modeli rozliczeniowych.
W konsekwencji reklamodawcy w internecie mają dużą swobodę prowadzenia działań i realizacji celów biznesowych. Ważnym aspektem jest też możliwość skierowania (targetowania) reklamy do określonej grupy (np. ze względu na wiek, płeć, wykształcenie, zawód i in.) oraz dokładnego zmierzenia efektów kampanii reklamowych w internecie.
Najpopularniejszym mode [...]
Doktor ekonomii,
związany z Onet.pl.
Prelegent krajowych i
międzynarodowych konferencji,
autor artykułów z obszaru e-travel,
e-commerce, e-marketing www.turystykamalopolska.pl.
Gwałtowny rozwój internetu przyczynia się do rozwoju reklamy internetowej.
W dniu dzisiejszym wydatki przedsiębiorstw na reklamę w sieci są większe niż np. na radio, prasę czy magazyny. Należy spodziewać się, że w najbliższej przyszłości zarówno liczba reklamodawców jak i wydatki na reklamę internetową będą dalej rosły.
Atrakcyjność omawianej formy reklamy bierze się z dwóch zasadniczych powodów. Po pierwsze, z dużej i wciąż rosnącej popularności internetu wśród społeczeństwa (tzw. zasięgu lub penetracji internetu) oraz bardzo dużej elastyczności dostępnych form reklamowych i modeli rozliczeniowych.
W konsekwencji reklamodawcy w internecie mają dużą swobodę prowadzenia działań i realizacji celów biznesowych. Ważnym aspektem jest też możliwość skierowania (targetowania) reklamy do określonej grupy (np. ze względu na wiek, płeć, wykształcenie, zawód i in.) oraz dokładnego zmierzenia efektów kampanii reklamowych w internecie.
Najpopularniejszym mode [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl