Szanowni Państwo, Od tego numeru, zamiast sondy, będziemy zadawać pytania przedstawicielom sektora. Tym razem chcemy się dowiedzieć:
Teresa Górecka,
prezes Zarządu BT ZNP LogosTour

Polacy na pewno wyjadą na wakacje. Jeśli chodzi o imprezy wypoczynkowe, będą to raczej pobyty krótsze, tygodniowe - dwutygodniowe, ponieważ w dobie kryzysu wszystkim zależy na utrzymaniu miejsca pracy. Z drugiej strony pracodawców klientów biur podróży nie stać, aby podwładni przebywali na wakacjach dłuższy czas. Sprzedaż wyjazdów na lato 2010 trwa, ale myślę, że ten sezon będzie wyglądał u nas dobrze. Jednak specjalizacją LogosTour jest egzotyka, w której sytuacja jest zawsze stabilna. Klienci są ludźmi raczej zamożnymi, zwiedzającymi i ciekawymi świata. Jeśli chcą dokądś pojechać, to zrealizują te pragnienia. W tym roku już mamy dużo zapytań i rezerwacji. Wyjazdy egzotyczne to wyjazdy całoroczne. Niektóre z naszych kierunków nie zawsze są odpowiednie do zwiedzenia latem, wobec czego nie planujemy ich w porach zbyt upalnych lub monsunowych. Szczyt sprzedaży mamy jesienią. Popularność kierunków zmienia się prawie co roku, w zależności od mody, wydarzeń, informacji w mediach lub nasycenia daną trasą. W tym roku klienci pytają o Kenię, Tanzanię i RPA.
Jeśli chodzi o wypoczynek, to po długiej zimie klienci zapewne wybiorą południe Europy, zamiast wakacji nad polskim morzem i ryzyka brzydkiej pogody [...]
Jaki będzie sezon letni 2010?
Teresa Górecka,
prezes Zarządu BT ZNP LogosTour

Polacy na pewno wyjadą na wakacje. Jeśli chodzi o imprezy wypoczynkowe, będą to raczej pobyty krótsze, tygodniowe - dwutygodniowe, ponieważ w dobie kryzysu wszystkim zależy na utrzymaniu miejsca pracy. Z drugiej strony pracodawców klientów biur podróży nie stać, aby podwładni przebywali na wakacjach dłuższy czas. Sprzedaż wyjazdów na lato 2010 trwa, ale myślę, że ten sezon będzie wyglądał u nas dobrze. Jednak specjalizacją LogosTour jest egzotyka, w której sytuacja jest zawsze stabilna. Klienci są ludźmi raczej zamożnymi, zwiedzającymi i ciekawymi świata. Jeśli chcą dokądś pojechać, to zrealizują te pragnienia. W tym roku już mamy dużo zapytań i rezerwacji. Wyjazdy egzotyczne to wyjazdy całoroczne. Niektóre z naszych kierunków nie zawsze są odpowiednie do zwiedzenia latem, wobec czego nie planujemy ich w porach zbyt upalnych lub monsunowych. Szczyt sprzedaży mamy jesienią. Popularność kierunków zmienia się prawie co roku, w zależności od mody, wydarzeń, informacji w mediach lub nasycenia daną trasą. W tym roku klienci pytają o Kenię, Tanzanię i RPA.
Jeśli chodzi o wypoczynek, to po długiej zimie klienci zapewne wybiorą południe Europy, zamiast wakacji nad polskim morzem i ryzyka brzydkiej pogody [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl