
Polska baza turystyczna jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo w bardzo niskim stopniu. Dopiero w 2010 r. uzyskamy pełne dane GUS dotyczące stanu bazy noclegowej w kontekście ich przystosowania dla niepełnosprawnych. Jeśli mówimy o osobach niepełnosprawnych: obiekt hotelowy powinien spełniać nie tylko wymogi bezpieczeństwa, ale również gościnności przez wszystkich pracowników. Oprócz barier natury psychicznej, osoby niepełnosprawne najczęściej przy uprawianiu turystyki napotykają utrudnienia urbanistyczne (np. brak oznakowania kolorem lub fakturą elementów pionowych i poziomych), architektoniczne (np. schody, poziomy nachylenia podjazdów, wąskie korytarze), a także ekonomiczne (brak wystarczających środków finansowych). Niezwykle istotnym elementem jest znajomość zasad postępowania z osobami o różnych dysfunkcjach.
Osobom niewidomym, w zależności od stopnia uszkodzenia wzroku, [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl