- Chcemy pokazać Kraków oczami jego najsłynniejszych mieszkańców – tak przedstawili swój pomysł na nową kampanię promocyjną przedstawiciele agencji reklamowej TBWA. Kiedy w głowach urzędników zaczęły pojawiać się nazwiska znanych krakowian, takich jak choćby noblistka Wisława Szymborska, usłyszeli, że chodzi o ...gołębie.
- Miasto od dłuższego czasu planowało niestandardową kampanię promocyjną. W zeszłym roku Kraków brał udział w kampanii CNN, nakręcono wizerunkowe spoty reklamowe. Pomyśleliśmy, żeby tym razem zrobić coś innego – mówi Agnieszka Salon – Gorczyca z Biura Marketingu Turystycznego Miasta.
Pomysł na kampanię był bardzo prosty i innowacyjny zarazem. Po raz pierwszy Kraków miał być ukazany oczami ptaków. Gołębie jako operatorzy filmowi, pokazują miasto z własnej perspektywy, korzystając wyłącznie z siły skrzydeł i miniaturowej kamerki. Pomysł kampanii opracowano w agencji reklamowej TBWA. Posłużono się filozofią Media Arts, której celem jest poszukiwanie i tworzenie unikalnych, niestandardowych rozwiązań promujących marki i budujących zaangażowanie konsumentów. – Pomysł przypadł nam do gustu, bo był bardzo nietypowy. Pierwszym założeniem całego przedsięwzięcia było to, że robimy wszystko tak, aby filmy były jak najbardziej autentyczne. Nie chcieliśmy ich stabilizować ani upiększać – tłumaczy Agnieszka Salon – Gorczyca.
Szum skrzydeł na billboardzie
Gołębie wypuszczano z pięciu charakterystycznych dla miasta miejsc m.in. Rynku Głównego, Nowej Huty, Podgórza i dwóch krakowskich kopców. Ptaki wracały do gołębnika, same wybierając trasę przelotu. Na filmach możemy usłyszeć i zaobserwować ich lot: czasami mali operatorzy robią sobie krótką przerwę, siadają na dachach. Kiedy lecą, w dole widzimy samochody, parasole kawiarni usytuowanych dookoła Rynku, przechodzących ludzi, dachy budyn [...]
- Miasto od dłuższego czasu planowało niestandardową kampanię promocyjną. W zeszłym roku Kraków brał udział w kampanii CNN, nakręcono wizerunkowe spoty reklamowe. Pomyśleliśmy, żeby tym razem zrobić coś innego – mówi Agnieszka Salon – Gorczyca z Biura Marketingu Turystycznego Miasta.
Pomysł na kampanię był bardzo prosty i innowacyjny zarazem. Po raz pierwszy Kraków miał być ukazany oczami ptaków. Gołębie jako operatorzy filmowi, pokazują miasto z własnej perspektywy, korzystając wyłącznie z siły skrzydeł i miniaturowej kamerki. Pomysł kampanii opracowano w agencji reklamowej TBWA. Posłużono się filozofią Media Arts, której celem jest poszukiwanie i tworzenie unikalnych, niestandardowych rozwiązań promujących marki i budujących zaangażowanie konsumentów. – Pomysł przypadł nam do gustu, bo był bardzo nietypowy. Pierwszym założeniem całego przedsięwzięcia było to, że robimy wszystko tak, aby filmy były jak najbardziej autentyczne. Nie chcieliśmy ich stabilizować ani upiększać – tłumaczy Agnieszka Salon – Gorczyca.
Szum skrzydeł na billboardzie
Gołębie wypuszczano z pięciu charakterystycznych dla miasta miejsc m.in. Rynku Głównego, Nowej Huty, Podgórza i dwóch krakowskich kopców. Ptaki wracały do gołębnika, same wybierając trasę przelotu. Na filmach możemy usłyszeć i zaobserwować ich lot: czasami mali operatorzy robią sobie krótką przerwę, siadają na dachach. Kiedy lecą, w dole widzimy samochody, parasole kawiarni usytuowanych dookoła Rynku, przechodzących ludzi, dachy budyn [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl