
Użytkownicy stają się coraz bardziej wymagający i oczekują nie tylko tego, że przez Internet będą mogli usługę nabyć, a przynajmniej poznać dokładną jej cenę i opis, ale że będą mogli zrobić to szybko i w sposób nie sprawiający im trudności. Jeśli użyteczność serwisu będzie niska i serwis nie będzie spełniał tych oczekiwań, użytkownicy przejdą do konkurencji.
Jak zatem sprawić, żeby pozostali w naszym serwisie i coś w nim zakupili?
Strona musi być ładna
Czy tego chcemy, czy nie działamy na podstawie stereotypów i schematów. Jednym z nich jest przekonanie, że rzeczy ładne mają też inne wartościowe cechy. Podobnie jest w przypadku serwisów internetowych –badania pokazały, że serwis, który jest ładny internauci oceniają również jako prostszy w obsłudze i zawierający bardziej wartościową treść niż serwis, który oceniali jako brzydki. Wniosek z tego taki, że powinniśmy zadbać nie tylko o aktualność, adekwatność i jakość treści znajdujących się w serwisie, ale także o jego oprawę graficzną.
Co między innymi decyduje o estetyce serwis?
- Jakość i ilość zdjęć
- Spójność graficzna serwisu (kolorystyka, typografia)
- Rozsądna ilość wolnej przestrzeni – światła
- Zastosowanie elementów graficznych – mapek, ikon
Strona musi dobrze działać
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl