16 listopada odbył się coroczny worshop organizowany przez Niemiecką Centralę Turystyki. Wzięli w nim udział przedstawiciele 51 biur podróży z Polski, którzy mieli okazję nawiązania bezpośrednich kontaktów z niemieckimi oferentami.
- Organizujemy nasz workshop corocznie i cieszymy się z rekordowej liczby niemieckich wystawców i dużego zainteresowania polskich biur podróży. Mieliśmy wielu uczestniczących kolejny raz, co znaczy, że kontakty biznesowe nawiązane w poprzednich edycjach przynoszą rezultaty i warto pojawić się znów w Warszawie. Ale co cieszy jeszcze bardziej, mieliśmy bardzo wielu nowych wystawców, w tym z Badenii-Wirtembergii, Hesji, Niemiec Północnych, sieci hotelowe. Wszyscy oni dostrzegają ogromny potencjał polskiego rynku. Jesteśmy sąsiadami, infrastruktura komunikacyjna jest świetna, Niemcy stają się naturalnym celem krótkich wypadów weekendowych i urlopowych Polaków. Mam nadzieję, że produkty i oferty przedstawione polskim biurom podróży podczas workshopu zaowocują nowymi pomysłami na programy wycieczkowe i zostaną skomercjalizowane – podsumował spotkanie Tomasz Pędzik Dyrektor Biura Marketingu i Sprzedaży Niemieckiej Centrali Turystyki w Polsce.