Jak małopolski hotel pozyskał kilka tysięcy klientów w ciągu 24 h? Wykorzystał interenetowy serwis zakupów grupowych. Serwisy umożliwiające takie zakupy to nowy atrakcyjny kanał dystrybucji usług turystycznych, hotelarskich i gastronomicznych. Hotele i biura oferują w nich klientom atrakcyjne zniżki pod warunkiem zebrania się wystarczająco dużej liczby zamawiających. Nie tylko o jednorazową sprzedaż tu jednak chodzi - do oferujacych najlepsze usługi wraca nawet kilkadziesiąt procent klientów.

Zasada: „im większe zamówienie tym niższa cena” jest tak stara jak handel. Nie ma jednak zgody co do tego gdzie i kiedy pojawił się pomysł wykorzystania Internetu do zakupów grupowych. Jedni wskazują na Chiny, gdzie internauci zaczęli wykorzystywać sieć do umawiania się na wspólne zakupy w celu uzyskania zniżek (w Kraju Środka to zjawisko określane jest nawet specjalnym mianem - Tuangou), inni na serwisy takie jak Mercata, które powstały przed ponad 10 laty w USA i zakończyły wkrótce żywot spektakularną porażką. Nie udało się też ich polskim naśladowcom takim jak Inntegro i Kumulator. Wraz z coraz większym upowszechnieniem i ewolucją Internetu, rozwojem Web 2.0 i serwisów społecznościowych idea zakupów grupowych jednak odżyła i wszystko wskazuje, że tym razem odniesie oszałamiający sukces. To właśnie zakupy grupowe, wraz z dalszym rozwojem serwisów społecznościowych, wyszukiwania w czasie naturalnym i rozwojem Internetu mobilnego są określane jako przyszłość Internetu – dla tych zjawisk eksperci ukuli nawet termin: trzecia fala Internetu. Mnożące się serwisy przedstawiające oferty zakupów grupowych wydają się być wielką szansą dla branży turystycznej. - Za naszym pośrednictwem firmy z branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej mogą prowadzić przemyślane kampanie promocyjne w Internecie. Jest to istotne przy budowaniu świadomości wśród potencjalnych klientów, ugruntowania pozycji marki, a przede wszystkim zachęcenia konsumentów do skorzystania ze swojej oferty – opowiada Anna Śliwińska z serwisu Groupon – światowego lidera na rynku zakupów grupowych w sieci.
Bez ryzyka
Zasada działania serwisów agregu [...]

Zasada: „im większe zamówienie tym niższa cena” jest tak stara jak handel. Nie ma jednak zgody co do tego gdzie i kiedy pojawił się pomysł wykorzystania Internetu do zakupów grupowych. Jedni wskazują na Chiny, gdzie internauci zaczęli wykorzystywać sieć do umawiania się na wspólne zakupy w celu uzyskania zniżek (w Kraju Środka to zjawisko określane jest nawet specjalnym mianem - Tuangou), inni na serwisy takie jak Mercata, które powstały przed ponad 10 laty w USA i zakończyły wkrótce żywot spektakularną porażką. Nie udało się też ich polskim naśladowcom takim jak Inntegro i Kumulator. Wraz z coraz większym upowszechnieniem i ewolucją Internetu, rozwojem Web 2.0 i serwisów społecznościowych idea zakupów grupowych jednak odżyła i wszystko wskazuje, że tym razem odniesie oszałamiający sukces. To właśnie zakupy grupowe, wraz z dalszym rozwojem serwisów społecznościowych, wyszukiwania w czasie naturalnym i rozwojem Internetu mobilnego są określane jako przyszłość Internetu – dla tych zjawisk eksperci ukuli nawet termin: trzecia fala Internetu. Mnożące się serwisy przedstawiające oferty zakupów grupowych wydają się być wielką szansą dla branży turystycznej. - Za naszym pośrednictwem firmy z branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej mogą prowadzić przemyślane kampanie promocyjne w Internecie. Jest to istotne przy budowaniu świadomości wśród potencjalnych klientów, ugruntowania pozycji marki, a przede wszystkim zachęcenia konsumentów do skorzystania ze swojej oferty – opowiada Anna Śliwińska z serwisu Groupon – światowego lidera na rynku zakupów grupowych w sieci.
Bez ryzyka
Zasada działania serwisów agregu [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl