
W Białymstoku otwarto nowe, zgodne z odmienioną koncepcją, biuro sprzedaży. Przygotowywane jest odnowienie wizerunku pozostałych oddziałów. W efekcie wszystkie placówki będą posiadały spójny, starannie wykończony wystrój: funkcjonalny, elegancki, nawiązujący do podróży i egzotyki. Naturalne kolory, kolonialne meble i oryginalne rękodzieła z dalekich krajów tworzą globtroterską atmosferę. Najnowszy katalog egzotyczny LogosTour wpisuje się w tę konwencję: wyselekcjonowane fotografie, opisy i grafika mają zachęcać do wyjazdów z biurem. LogosTour wprowadza też prestiżową kategorię – „Podróże dla konesera”. Klientami tego segmentu wyjazdów są osoby z grupy VIP, oczekujące najwyższej jakości. W katalogu na sezon 2011 w tej kategorii znalazły się m.in.: USA − Nowy Jork, wycieczka, która poza zwiedzaniem najpopularniejszych zabytków przewiduje prawdziwe perełki rozrywki z najwyższej półki, m.in.: musical na Broadwayu, koncert w Metropolitan Opera, wieczór baletowy w Lincoln Center czy rejs rzeką Hudson w świetle zapalających się neonów, podróż do Japonii – gdzie odwiedza się teatr Kabuki, jeździ ekspresem Shinkansen, ogląda zawody sumo, zażywa relaksującej kąpieli w gorących źródłach czy nocuje w klasztorze buddyjskim.