Od stycznia do kwietnia 2011 r. ruch w ramach lotów z Polski liniami Finnair wzrósł o 36 proc. w porównaniu do tego samego okresu w roku 2010. Szczególnie silny wzrost odnotowano w przypadku lotów Finnair do Azji – ich popularność wzrosła o prawie 45 proc. Jednocześnie liczba pasażerów podróżujących klasą biznesową zwiększyła się o ponad 117 proc. Przychody Finnair ze sprzedaży w Polsce były większe o 50 proc. w porównaniu z okresem styczeń – kwiecień 2010 roku.

Jak podkreśla Juhani Nuoramo, dyrektor ds. sprzedaży Finnair dla Polski i Europy Środkowo-Wschodnie: – Podczas gdy całkowity ruch na trasach z Polski do Azji wzrósł w tym okresie o 45 proc., w przypadku pasażerów klasy biznesowej ruch na tych samych trasach wzrósł aż o 156 proc. Finnair wzmacnia swoją pozycję na rynku i staje się preferowanym przewoźnikiem w podróżach do Azji. Popularność podróży klasą biznesową w ramach lotów Finnair wylatujących z Polski wzrosła łącznie o ponad 117 proc. Przychody Finnair ze sprzedaży w Polsce zwiększyły się o 50 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2010 roku. W rozbiciu na poszczególne miasta azjatyckie w szczególności wzrosła popularność Bangkoku, Seulu, Hongkongu i Szanghaju. 28 marca linie Finnair rozpoczęły codzienne loty z Gdańska do Helsinek we współpracy z liniami Finncomm Airlines, dzięki czemu azjatyckie miasta z oferty Finnair stały się łatwiej dostępne z północy Polski. Nuoramo spodziewa się, że ruch na trasach azjatyckich będzie nadal rósł dzięki nowemu codziennemu połączeniu do Singapuru, które zostało uruchomione 30 maja.

Jak podkreśla Juhani Nuoramo, dyrektor ds. sprzedaży Finnair dla Polski i Europy Środkowo-Wschodnie: – Podczas gdy całkowity ruch na trasach z Polski do Azji wzrósł w tym okresie o 45 proc., w przypadku pasażerów klasy biznesowej ruch na tych samych trasach wzrósł aż o 156 proc. Finnair wzmacnia swoją pozycję na rynku i staje się preferowanym przewoźnikiem w podróżach do Azji. Popularność podróży klasą biznesową w ramach lotów Finnair wylatujących z Polski wzrosła łącznie o ponad 117 proc. Przychody Finnair ze sprzedaży w Polsce zwiększyły się o 50 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2010 roku. W rozbiciu na poszczególne miasta azjatyckie w szczególności wzrosła popularność Bangkoku, Seulu, Hongkongu i Szanghaju. 28 marca linie Finnair rozpoczęły codzienne loty z Gdańska do Helsinek we współpracy z liniami Finncomm Airlines, dzięki czemu azjatyckie miasta z oferty Finnair stały się łatwiej dostępne z północy Polski. Nuoramo spodziewa się, że ruch na trasach azjatyckich będzie nadal rósł dzięki nowemu codziennemu połączeniu do Singapuru, które zostało uruchomione 30 maja.