
Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Harris Interactive, amerykańscy konsumenci szukając informacji na temat lokalnych firm czy restauracji najczęściej sięgają po wyszukiwarkę Google. Co więcej, wyprzedza ona o 13 punktów procentowych yellow pages online oraz media społecznościowe, takie jak Facebook czy Twitter. Nic dziwnego, ponieważ Google coraz więcej wysiłków wkłada w reklamę lokalną i rozwijania możliwości reklamowych dla małych, miejscowych przedsiębiorców.
Google „bije na głowę” Facebook
Firma BrightLocal przeprowadziła badania, z których wynika, że 43 proc. użytkowników internetu przynajmniej raz w miesiącu korzysta z wyszukiwarki Google, aby zdobyć informacje na temat lokalnych usług. Z tym wynikiem narzędzia Google uplasowały się znacznie powyżej F [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl