Górskie hotele a sprawa meteorologiczna

rt_2008_09-5.jpgNie ma się co oszukiwać - kto ma tylko pokoje, wyżywienie i barek - musi się liczyć z tym, że gdy zamiast śniegu trzeci dzień pada deszcz - goście zaczną mu uciekać z hotelu - mówi Jacek Piasta, doradca hotelarski, konsultant projektów inwestycyjnych.


Tylko od pomysłowości właściciel hoteli zależy czy w czasie niesprzyjającej pogody będą umieli wypełnić czas swoim gościom

Prowadzenie górskiego hotelu wiąże się ze specyficznymi wyzwaniami, problemami. Na co przede wszystkim muszą zwrócić swą uwagę zarządzający takimi obiektami? Na to, by pamiętać, że nie wszyscy jadą w góry na narty. Często bywa tak, że przyjeżdża rodzina z małym dzieckiem czy dziećmi. I tata szaleje na stoku, a mama jest wykończona opieką nad śmiertelnie nudzącymi się i absorbującymi dziećmi. A gdyby w hotelu była animatorka, opiekunka dla maluchów i świetlica (choćby w sali konferencyjnej), to mama miałaby czas dla siebie. I może poszłaby do hotelowej kosmetyczki albo na masaż? A może po prostu miałaby czas na dobrą książkę. Po powrocie z pewnością zaś wychwalałaby taki hotel wszystkim swoim koleżankom. A to najlepsza rekomendacja z możliwych.

Czyli organizacja dziecięcego przedszkola?

To podstawa! Można to przecież zrobić niewielkim kosztem. Takimi animatorkami, opiekunkami są zwykle studentki z przygotowaniem...

Wydanie: 5/2008, NOCLEGI
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail