Podróżą każda miłość jest

rt_2009_01-32.jpgMiłość można okazywać na wiele sposobów i pielęgnować ją po swojemu, a specjalne święto nie jest do tego potrzebne. Takiego argumentu używają przeciwnicy obchodzenia walentynek. Jednakże są oni w zdecydowanej mniejszości. Walentynki, czyli przypadające na 14 lutego święto zakochanych, do Polski przywędrowały z krajów anglosaskich wraz z transformacją polityczno-ustrojową po 1989 roku. Od tego czasu zdążyły się zadomowić u nas na dobre.


Bardzo szybko ideę uroczystego okazywania uczuć podchwycił przemysł. Dziś trudno wyobrazić sobie ten dzień bez czerwonych serduszek wyłaniających się z wystaw sklepowych czy obdarowywania obiektu swoich westchnień specjalnie przygotowanymi na tę okazję prezentami w kształcie serca. Święto to jest okazją również dla hoteli i lokali gastronomicznych, by ściągnąć dodatkowych gości.


Od Twojego Walentego

Pomijając aspekty historyczne, zakochani nie tylko w Polsce, ale i na świecie wykorzystują 14 lutego do uroczystego celebrowania swoich uczuć. Zwłaszcza, że możliwości jest tyle, ile jest osób kochających się. Złośliwi twierdzą, że w tym okresie wszystko, co zawiera czerwone serduszko lub inne tego typu elementy, i tak znajdzie nabywcę.

Jest w tym z pewnością sporo przesady, ale na pewno wyroby i usługi powiązane z dniem św. Walentego mają naturalną promocję, choć konkurencja jest duża. Tradycją tego święta stało się wysyłanie sobie kartek z miłosnymi wyznaniami, tzw. walentynek, ale miłym dodatkiem są rożnego rodzaju upominki w kształcie serca. Coraz popularniejsze są wszelkie...

Wydanie: 9/2008, PRODUKT TURYSTYCZNY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail