
Po okresie letnio-wakacyjnym zainteresowanie wyjazdami zagranicznymi spada i jest to wpisane w roczny harmonogram działań branży touroperatorskiej. Wyjątek stanowią okresy takie jak: długi weekend listopadowy, przerwa świąteczno-sylwestrowa i ferie zimowe. Kontyngenty czarterowe ulegają zmniejszeniu a kontrakty hotelowe obejmują okrojone w stosunku do lata gwarancje. Mniejszy popyt a co za tym idzie większa walka o klienta zmuszają firmy do poszukiwania nowych kierunków, by przyciągnąć uwagę konsumentów a także agentów biur podróży do swojej oferty. Jeszcze kilka lat temu aby przeżyć prawdziwie egzotyczną wycieczkę w zimie za rozsądną kwotę, trzeba było jechać na lotniska niemieckie. Dziś te najbardziej pożądane kierunki są w katalogach rodzimych biur podróży. Co więcej cenowo wcale nie odbiegają od touroperatorów niemieckich a wręcz w wielu przypadkach są niższe. Zwłaszcza doliczając koszta okołokonsumpcyjne związane na przykład z paliwem i czasem dojazdu. Z pewnością dużą wartość dodaną stanowi polski rezydent oraz grono rodaków – współuczestników danej imprezy. Z kierunków egzotycznych na topie jest Kenia. Podróż do tak odległego miejsca relatywnie jest najkorzystniejsza na tle innych „podróży marzeń”. Warto wspomnieć, że różnica czasowa jest niewielka, więc unika się uciążliwego jet laga, czyli zespołu nagłej zmiany strefy czasowej. Któż z nas nie marzył o prawdziwym safari w Afryce i beztroskim wypoczynku na bajecznych plażach? Teraz jest to w zasięgu możliwości. Obok Afryki każdego roku zainteresowanie budzą Karaiby. Firma Summerelse przygotowała 2 kierunki w doskonałej relacji jakości do ceny: Dominikanę oraz Wenezuelę – wyspę Margharitę. Ofertę naszą uzupełnia Egipt z dużym wyborem najpopularniejszych hoteli sieci „Pickalbatros”.
Kamil Juwa Dyrektor ds. sprzedaży biuro podróży Summerelse, Warszawa
Modna egzotyka

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl