Lepiej dłużej i taniej

Zdecydowana większość podróżnych jest gotowa lecieć z przesiadkami, byle zaoszczędzić pieniądze. Aż 77 proc. klientów Skyscanner jest gotowych do takiej właśnie podróży. Jak twierdzi Barry Smith
- jeden z założycieli i dyrektorów Skyscanner, poszukiwanie przez użytkowników kombinowanych połączeń, by obniżyć cenę, jest częstą praktyką. Jeśli odpowiednio skomponuje się taką podróż, można zaoszczędzić sporą kwotę.

Wydanie: 5/2009, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail