Więcej objazdówek w Rainbow Tours

Giełdowy touroperator wprowadził już do sprzedaży oferty na lato 2010. Nowością w katalogach Rainbow Tours są kolejne programy wycieczek objazdowych oraz pobyt "Trochę tu, trochę tam". W wybranych hotelach dostępna będzie także opieka dla dzieci w Figloklubach. Oferty przyszłorocznych wakacji Rainbow Tours zamieściło w dwóch katalogach: Europa i Świat. Klienci mogą wybierać spośród propozycji wyjazdów zarówno objazdowych, jak i pobytowych.


Rainbow Tours wprowadziło nowe programy na popularnych kierunkach wakacyjnych. Z nowości warto tu wymienić saamolotowe wycieczki objazdowe: Hiszpania i Maroko - po obu stronach Gibraltaru, Chiny - na jedwabnym szlaku, Bliżej Bogów - Peloponez czy Hiszpania - od Al Andalus do Andaluzji. Również wśród propozycji autokarowych wyjazdów znalazło się kilka nowości, na przykład: czeski humor i Austro-Węgierskie smaczki, W drodze na Istrię oraz Włochy i Sycylia - szlakiem pomarańczy. Nowością są programy pobytowe "Trochę tu, trochę tam".


Klient wybiera hotel, w którym spędza tydzień, a na drugi tydzień przenosi się do innego, wybranego przez siebie hotelu. Tak można spędzić urlop w Bułgarii, Turcji, Chorwacji i na Sycylii. y Samsung Electronics Europe ogłosił wyniki nowego projektu badawczego, pokazującego wagę rozwiązań ekologicznych przy wyborze hoteli przez Europejczyków. Spośród pięciu tysięcy ankietowanych w całej Europie, prawie jedna trzecia (29%) rezerwując miejsca w popularnych serwisach internetowych, wybrałaby hotel znany z nastawienia "eco-friendly".


Oczekiwania gości co do ekologicznych rozwiązań są bardzo wyraźne: niemal trzy czwarte (65%) badanych twierdzi bowiem, że wszystkie hotele powinny instalować oszczędzające wodę toalety, a co drugi (54%) opowiada się za powszechnym stosowaniem źródeł energii odnawialnej, takich jak energia słoneczna czy wiatrowa. Prawie połowa (48%) spośród badanych Europejczyków twierdzi też, że hotele powinny używać bardziej energooszczędnych urządzeń elektrycznych, takich jak telewizory o płaskich ekranach i zmniejszonym poborze prądu. - Świadomość ekologiczna europejskich konsumentów stale rośnie i nabiera coraz większego znaczenia również w procesie wyboru hotelu.


Hotelarze mają więc możliwość wyjścia naprzeciw oczekiwaniom swoich gości montując oszczędne toalety, używając odnawialnych źródeł energii czy nowoczesnych, energooszczędnych telewizorów - mówi Pammi Mudhbar, dyrektor marketingu i sprzedaży B2B w Samsung Electronics Europe. y Norwegia staje się w ostatnich latach coraz popularniejszym celem turystycznych podróży Polaków. Specjalnie z myślą o nich uruchomiona została właśnie polska wersja oficjalnej strony turystycznej VisitNorway.pl, promowana humorystycznym hasłem "Norwegia czeka na surferów z Polski". Serwis zawiera kilkaset artykułów przybliżających kraj i opisujących atrakcje poszczególnych regionów, od południowego wybrzeża aż po Przylądek Północny. VisitNorway.pl to jednak coś więcej niż tylko elektroniczny odpowiednik klasycznego przewodnika.


Przeczytać tu można również opinie innych turystów, porady, a także obejrzeć filmy czy zagrać w Holmenkollen Ski Jump, wcielając się w postać skoczka z charakterystycznym wąsem. - O bogatej zawartości serwisu najlepiej świadczy fakt, że samo tłumaczenie treści zajęło naszemu zespołowi ponad pół roku - mówi Konrad Konieczny, Market Manager for Tourism w Innovation Norway, narodowej organizacji ds. promocji handlu i turystyki, działającej w ramach Ambasady Królestwa Norwegii. VisitNorway.pl to swego rodzaju turystyczna encyklopedia, przydatna zarówno dla indywidualnych turystów, jak i biur podróży. Silną stroną portalu jest baza kilku tysięcy kontaktów do organizatorów wypoczynku i bazy noclegowej. Serwis jest na bieżąco aktualizowany i rozszerzany o nowe działy.


Do końca roku jego zawartość zostanie między innymi wzbogacona o kilkadziesiąt artykułów poświęconych atrakcjom poszczególnych regionów kraju. Użytkownicy preferujący słowo drukowane mogą za pośrednictwem portalu zamówić bezpłatne broszury i comiesięczny biuletyn o Norwegii. y Tegoroczna edycja European Chapter Leaders Forum (ECLF), odbyła się w dniach 9-11 października 2009 r. w Hotelu Radisson Blu w Krakowie. Była to wyjątkowa okazja na promocję Polski wśród europejskich liderów przemysłu spotkań, ale także przedstawicieli z USA. Wkład w przygotowania międzynarodowej konferencji mieli członkowie MPI z Polski. Konferencja ECLF jest głównym narzędziem edukacyjno-szkoleniowym, które jest przygotowywane i dostępne dla członków zarządów oddziałów MPI z całej Europy. Ważnym elementem tej konferencji była gra miejska (team building), rozgrywana w sobotnie popołudnie, zajmująca 2 godziny.


Ten czas i sobotnia kolacja, to jedyny moment, kiedy można było pokazać uroki Krakowa. Chcąc spełnić to zadanie, firma Meeting Designers zaprojektowała specjalnie na tę okazję odmianę jednej ze swych gier treasure hunt, pod tytułem Brotherhood of Kazimierz the Great Knights. Legenda wymyślona na potrzeby tej gry wprowadziła uczestników w ciekawy świat Krakowa, jego współczesne atrakcje kulturalne, a także zmuszała do zaangażowania całej grupy w zadania fotograficzne i filmowe. Nie mniejsze wrażenie zrobiła na gościach kopalnia Wieliczka, jako prawdziwie unikatowe miejsce zarówno na konferencje, jak i na kolacje galowe.

Wydanie: 7/2009, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail