Roland Sprung,
dyrektor ITM Warsaw
odpowiada na pytania
Adama Gąsiora
Jak ocenia Pan kondycję polskich imprez targowych (turystycznych)?

W Polsce odbywa się co roku mnóstwo regionalnych imprez turystycznych, natomiast brakuje centralnych targów z prawdziwego zdarzenia. Istniejąca imprezy ogólnokrajowe odbywają się w terminie dla większości wystawców źle dobranym – na jesień, podczas gdy wszystkie ważne targi turystyczne na świecie odbywają się w zimie, w styczniu czy w lutym i to ma sens. Dlatego właśnie w zeszłym roku postanowiliśmy, że zorganizujemy nowe międzynarodowe targi turystyczne – ITM Warsaw – w najlepszym możliwym terminie, w najlepszej obecnie hali targowej w stolicy, na najwyższym poziomie. Mają one stać się centralnymi polskimi targami turystycznymi, miejscem dorocznego spotkania całej branży turystycznej. Musimy mieć takie polskie targi.
Czy to znaczy, że chce Pan zepchnąć z rynku wszystkie regionalne targi turystyczne?
Absolutnie nie. Nasze, centralne targi ITM Warsaw z nimi nie konkurują. Targi regionalne powinny istnieć obok ITM Warsaw, ponieważ są ważne jako miejsce, gdzie branża może prezentować swoją ofertę konsumentom z danych regionów.
W tym roku podczas ITM Warsaw odbędzie się ITM Business Tourism – targi turystyki biznesowej. Skąd pomysł na połączenie dwóch imprez targowych?
Pomysł wziął się z idei połączenia wieloletniego doświadczenia i wiedzy Sławomira Wróblewskiego, organizatora najstarszych targów turystyki biznesowej w Polsce Meetings Poland Expo, z moim świeżym spojrzeniem obc [...]
dyrektor ITM Warsaw
odpowiada na pytania
Adama Gąsiora
Jak ocenia Pan kondycję polskich imprez targowych (turystycznych)?

W Polsce odbywa się co roku mnóstwo regionalnych imprez turystycznych, natomiast brakuje centralnych targów z prawdziwego zdarzenia. Istniejąca imprezy ogólnokrajowe odbywają się w terminie dla większości wystawców źle dobranym – na jesień, podczas gdy wszystkie ważne targi turystyczne na świecie odbywają się w zimie, w styczniu czy w lutym i to ma sens. Dlatego właśnie w zeszłym roku postanowiliśmy, że zorganizujemy nowe międzynarodowe targi turystyczne – ITM Warsaw – w najlepszym możliwym terminie, w najlepszej obecnie hali targowej w stolicy, na najwyższym poziomie. Mają one stać się centralnymi polskimi targami turystycznymi, miejscem dorocznego spotkania całej branży turystycznej. Musimy mieć takie polskie targi.
Czy to znaczy, że chce Pan zepchnąć z rynku wszystkie regionalne targi turystyczne?
Absolutnie nie. Nasze, centralne targi ITM Warsaw z nimi nie konkurują. Targi regionalne powinny istnieć obok ITM Warsaw, ponieważ są ważne jako miejsce, gdzie branża może prezentować swoją ofertę konsumentom z danych regionów.
W tym roku podczas ITM Warsaw odbędzie się ITM Business Tourism – targi turystyki biznesowej. Skąd pomysł na połączenie dwóch imprez targowych?
Pomysł wziął się z idei połączenia wieloletniego doświadczenia i wiedzy Sławomira Wróblewskiego, organizatora najstarszych targów turystyki biznesowej w Polsce Meetings Poland Expo, z moim świeżym spojrzeniem obc [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl