Jak prowadzić skuteczne działania w portalu Facebook – bezpłatne szkolenia dla branży turystycznej

Serwis Facebook  ma blisko 11 mln użytkowników.  Ilu jest tam potencjalnych klientów? MGG Conferences zaprasza przedstawicieli branży turystycznej z Mazowsza na bezpłatne szkolenia poświęcone obecności i promocji na portalu Facebook. Pierwsze już pod koniec sierpnia.

MGG Conferences organizuje dwa rodzaje szkoleń na temat Facebooka.  – Postanowiliśmy zróżnicować tematykę, uwzględniając stopień znajomości portalu wśród uczestników szkoleń – mówi  Ewa Petrykowska, koordynator projektu w MGG Conferences.  – Mamy szkolenie dla początkujących, którego celem jest zapoznanie uczestników z podstawowymi funkcjonalnościami Facebooka. Dla osób już korzystających z portalu zaplanowaliśmy bardziej zaawansowaną...

Wydanie: 11/2011, PRAWO
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail