Itaka wchodzi na czeski rynek

2016-08-11

Polski touroperator ogłosił zakup jednego z czołowych i najstarszych czeskich biur podróży – Čedoku. ITAKA, największa turystyczna korporacja w Polsce i jedna z największych w Centralnej i Wschodniej Europie, zakupiła Čedok a.s. od Odien Luxembourg s.a.r.L należącego do Odien Group.

pws-2016-08b-22

Zakup Čedoka przez ITAKĘ jest częścią strategii rozwoju touroperatora w Europie. Sprzedaż Čedoka jest częścią inwestycyjnej strategii Odiena wyjścia z działalności touroperatorskiej i przekierowaniu inwestycji na infrastrukturę hotelową.
– Čedok jest najbardziej rozpoznawalną turystyczną czeską marką, my jesteśmy numerem 1 w Polsce. Czesi lubią podróżować i zrobimy wszystko, aby zaproponować im bezkonkurencyjny produkt. Jesteśmy pewni, że osiągniemy finansowy sukces już w najbliższej przyszłości. Dla Itaki to jest dobra inwestycja i duże wyzwanie“ komentuje Mariusz Jańczuk, Prezes i współzałożyciel ITAKI. - Chcieliśmy przekazać Čedok w dobre ręce i wierzę, że Itaka jest najwłaściwszym strategicznym inwestorem, który zapewni marce Čedok jakość, wiarygodność i dalszy rozwój firmy dla dobra klientów“ powiedział Michael Saran, Partner Zarządzający Odien Group.
Čedok z siedzibą w Pradze, jest wiodącą czeską zintegrowaną korporacją i jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w Czechach. Čedok, założony w 1920 r., oferuje szeroką gamę produktu turystycznego i usług, obsługuje ponad 400.000 klientów rocznie w sektorach turystyki wyjazdowej, przyjazdowej, krajowej, biznesowej, VIP i transportu autokarowego. Čedok ma 36 oddziałów, 23 biura partnerskie i franchisingowe i ponad 700 agentów w całym kraju.

Polecamy


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail