OASIS TOURS podsumowuje połowę sezonu

Bardzo dobra sprzedaż wycieczek na Kretę oraz wzmocnienie pozycji w regionach to główne elementy bilansu na połowę sezonu 2012 w OASIS TOURS. Wyjazdy na Kretę, wprowadzone do sprzedaży OASIS TOURS w sezonie 2011, okazały się najszybciej rosnącym segmentem oferty. Z kolei wśród lotnisk regionalnych największe wzrosty liczby pasażerów wysyłanych przez OASIS TOURS na wakacje odnotowano w Rzeszowie i Gdańsku. W sezonie 2012 OASIS TOURS zwiększył oferowanie wyjazdów do Grecji o 100 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Przy tym sprzedała się cała oferta wycieczek na Kretę na lipiec 2012 (99 proc.). Znaczna część jest dedykowana rodzinom z dziećmi pod marką OASIS FUN CLUB, w ramach której wprowadzono hotele z aquaparkami, polskojęzycznymi animatorami i mini klubami. Oferta grecka opiera się na hotelach 4*, zaś średnia cena w lipcu 2012 wynosi 2355 PLN za tygodniowy pobyt osoby dorosłej. Jeśli chodzi o sprzedaż pobytów na sierpień 2012 na Krecie, w pierwszym dniu sierpnia 2012 OASIS TOURS odnotował zaawansowanie sprzedaży już na poziomie ponad 70 proc. Touroperator ocenia, że wyjazdy w sierpniu na Kretę zostaną sprzedane w całości. Na pozostałych kierunkach w ofercie OASIS TOURS, tj. Tunezji i Egipcie, touroperator utrzymuje swój udział w rynku. Udział w rynku wyjazdów do Tunezji – będącej głównym kierunkiem dla OASIS TOURS – wg szacunków touroperatora na połowę sezonu 2012 jest utrzymany na poziomie blisko 60 proc. Drugim istotnym elementem podsumowania w połowie sezonu 2012 jest efektywne budowanie pozycji OASIS TOURS w regionach. Touroperator utrzymał wyloty aż z 10 lotnisk w kraju. Liderami wzrostów są lotniska regionalne w Gdańsku i Rzeszowie. I tak w Rzeszowie od stycznia do lipca 2012 liczba pasażerów wybierających wyjazdy z OASIS TOURS wzrosła o prawie 70 proc. rok do roku. Przyczyniło się do tego wprowadzenie dodatkowych destynacji dla wylotów z Rzeszowa, a mianowicie rejsów do Hurghady i Heraklionu. Podobną strategię rozwoju przyjęto w Gdańsku, uzyskując wzrost o 35 proc. względem roku poprzedniego. Dodatkowym wsparciem dla budowania pozycji w regionach było zwiększenie lokalnie aktywności handlowej i marketingowej, a także podjęcie współpracy z nowym przewoźnikiem Spot Group.


Wydanie: 5/2012, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail