Ecco Holiday: również ubezpieczenia

Ecco Holiday, jeszcze na początku tego roku, zajmowało się wyłącznie masową turystyką czarterową. Już w pierwszej połowie roku Ecco Holiday zmieniło model operacyjny. W czerwcu 2012 spółka przejęła 3 firmy, specjalizujące się w wyjazdach egzotycznych (Ecco Travel), turystyce krajowej i biznesowej (obecnie marka Ecco Business). Dzięki temu przedsiębiorstwo poszerzyło obszar swojej działalności, generując nowych klientów i dywersyfikując źródła dochodów. W sierpniu tego roku Ecco Holiday, jako jedyny do tej pory touroperator, wprowadził ubezpieczenie w pełni zabezpieczające interesy swoich klientów, gwarantując im szybki zwrot pełnej wpłaty, w razie niezrealizowania umowy z winy organizatora. Zmiany, jakim firma poddała się w ostatnim czasie, są efektem przynależności Ecco Holiday do grupy kapitałowo-finansowej a proces crosselingu produktów i usług przechodzi w kolejny etap, skierowany bezpośrednio do biur agencyjnych. – mówi Joanna Wąsek, kierownik sieci sprzedaży Ecco Holiday. – Zanim towarzystwo ubezpieczeniowe z naszej grupy finansowej przedstawiło warunki, sprawdziliśmy zainteresowanie tematem wśród biur podróży. Prawie 200 agentów wyraziło zapotrzebowanie na tego typu ubezpieczenie.


Wydanie: 8/2012, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail