Stadion Narodowy to wielki potencjał – centrum konferencyjne, biznesowe

To miejsce, gdzie mogą odbywać się zarówno duże imprezy sportowe – i nie mówimy tutaj tylko o meczach – ale także koncerty, wystawy, targi, spotkania biznesowe. Mamy duże centrum konferencyjne, które pomieści kilka tysięcy osób – mówi Rafał Rosiejak, dyrektor Centrum Konferencyjnego na Stadionie Narodowym.

Zarządzanie Stadionem Narodowym spółka przejęła dosłownie w ostatnich dniach. Jakie są plany w stosunku do tego obiektu?

rt-2013-13Spółka PL.2012+ została operatorem stadionu od nowego roku. W tej chwili zarządzamy całym obiektem. To wielki potencjał – centrum konferencyjne i biznesowe, powierzchnie komercyjne. Do tego organizacja imprez sportowych i kulturalnych. Całostadionowe imprezy z wykorzystaniem płyty boiska to wydarzenia nawet na 70 tysięcy osób. Mamy już podpisaną umowę z PZPN na organizację w tym roku trzech meczów eliminacyjnych do Mistrzostw Świata w Brazylii. Pierwszy, ten z Ukrainą odbędzie się już 22 w marca, kolejny z San Marino i jesienią z Czarnogórą.

Stadion Narodowy kojarzony jest przede wszystkim jako obiekt sportowy. Jednak, jak pan zauważył, kompleks może spełniać również inne funkcje. Jak będą chcieli go państwo wykorzystywać?

Stadion Narodowy jako miejscem, w którym mogą odbywać się zarówno duże imprezy sportowe – i nie mówimy tutaj tylko o meczach – ale także koncerty, wystawy, targi, spotkania biznesowe. Mamy duże centrum konferencyjne, które pomieści kilka tysięcy osób. Jedno z największych w Warszawie. Mieści się w trybunie od ulicy Zielenieckiej. Mamy tam na kilku poziomach sale konferencyjne. Można konfigurować je na kilkanaście różnych sposobów. Na samej górze stadionu znajduje się sześć sal konferencyjnych, które da się zależnie od potrzeb dzielić na mniejsze. Mogą pomieścić 1900 osób. Poniżej na poziomie zwanym galerią zlokalizowane są sale konferencyjne o pojemności 400 osób każda Pomiędzy nimi można zamontować scenę, ustawić stoły bankietowe, czy przygotować lunch dla gości. Ta przestrzeń służy zatem również jako miejsce eventowe, a wiemy, że dziś dodatkowe możliwości towarzyszące spotkaniom konferencyjnym i biznesowym mają duże znaczenie.

Od strony Wybrzeża Szczecińskiego mamy do dyspozycji ponad 60 lóż, z których każda pomieści kilkanaście...

Wydanie: 10/2012, WYWIAD
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail