Łódź jak Londyn i Dubrownik

rt_2012_01-16.jpgNiewiarygodne? Jednak zdaniem dziennikarzy słynnego dziennika The New York Times trzecie co do wielkości miasto w Polsce jest jednym z czterdziestu pięciu miejsc, które w roku 2012 koniecznie trzeba odwiedzić.


Polskie Hollywood, jak określają je autorzy zestawienia, zajęło wprawdzie 43 miejsce wyprzedzając Dalarmę w Szwecji i Portovenere we Włoszech, jednak interesujący jest sam fakt znalezienia się w zestawieniu stworzonym przez tak opiniotwórczą gazetę. Władze Łodzi mogą to uznać za promocyjny sukces, bowiem najtrudniej być zauważonym. Niewątpliwie sporą rolę odgrywa tu fakt, że zarówno sama Łódź jak i całe województwo, pomimo braku ewidentnego potencjału turystycznego, konsekwentnie nie tylko się promują, ale również starają się rozbudowywać ofertę. Dobrym przykładem, szczególni [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl