Polskie linie aktualizują w systemie rezerwacyjnym rozkład na sezon zimowy 2014/2015. Jest on wprowadzany zaledwie w kilka tygodni po aktualizacji siatki na lato 2014. W najbliższym roku prócz nowych częstotliwości rejsów, pojawią się zmiany wynikające z wymagań Komisji Europejskiej związanych z Planem restrukturyzacji.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami przewoźnik wprowadza w systemie rezerwacyjnym korekty siatki połączeń w roku 2014. Zmiany są wdrażane dwuetapowo. W pierwszym etapie – na nowy sezon letni – LOT zaproponował m.in. dodatkowe częstotliwości na rejsach europejskich. W szczycie sezonu w systemie pojawi się więc „druga fala” popołudniowych wylotów z Warszawy, czyli do wybranych miast będzie można latać częściej niż do tej pory. Nowe częstotliwości są już dostępne w systemie. Dotyczą one portów lotniczych w Budapeszcie, Pradze, Sofii, Bukareszcie, Belgradzie, Moskwie, Lwowie, Odessie, Wilnie, Rydze i Tallinie. Dodatkowo z dogodniejszych przesiadek w Warszawie na rejsy dalekiego zasięgu LOT-u (Nowy Jork, Chicago, Toronto i Pekin) będą mogli skorzystać również pasażerowie transferowi podróżujący z i do Kopenhagi, Mediolanu, Sztokholmu, Brukseli, Paryża, Hamburga i Amsterdamu. W szczycie sezonu, możliwości przesiadkowe dla pasażerów transferowych zwiększą się aż o 40 proc. tygodniowo. Zgodnie z zapowiedzią, z systemu rezerwacyjnego wycofane zostały już rejsy zagraniczne wykonywane z portów regionalnych.
Wszystkie połączenia poza Polskę od wejścia nowego rozkładu będą realizowane przez Warszawę. Zmiany te są podyktowane wymaganiami Komisji Europejskiej w ramach kompensacji w zamian za otrzymanie pomocy publicznej. Ponadto od dziś w systemie stopniowo zostaje wprowadzony drugi etap zmian – stop booking na sezon zimowy 2014 na rejsy z Warszawy do Genewy (tylko sezon zimowy 2014/2015), Aten i Barcelony. Zmiany w sezonie zima 2014/2015 są kontynuacją już wprowadzonego nowego rozkładu przewoźnika (w sezonie lato 2014). Aktualizacja rozkładu połączeń dalekiego zasięgu: rejsy będą odbywać się z taką samą jak w sezonie zima 2013 częstotliwością (Nowy Jork – 5 razy w tygodniu, Chicago – 5, Toronto – 4 i Pekin – 3), ujednolicone zostaną jednak godziny wylotów tych rejsów. Wszystkie odbywać się będą w „drugiej fali” rejsów dalekodystansowych. Oznacza to, że samoloty będą startowały z Warszawy ok. godziny 16:30, a ich powrót do hubu przewoźnika w Warszawie został zaplanowany ok. godziny 13:00. W 2014 roku rozkład letni będzie obowiązywał od 31 marca, a zimowy od 26 października.