Fuzja Wezyra

OTI Holding, jeden z największych koncernów turystycznych na świecie, do którego należy Wezyr Holidays oraz Coral Travel, łączy w Polsce obie marki. Dla OTI Holding polska marka Wezyr Holidays ma bardzo duże znaczenie jako działająca na rynku turystycznym w kraju należącym do Unii Europejskiej, o stabilnych warunkach gospodarczych. Koncern poza marką Wezyr Holidays, działającą w Polsce od 15 lat, w 2013 r. wprowadził kolejną – Coral Travel.

rt-2014-07-03

To najsilniejszy brand koncernu, który w Polsce jest organizatorem luksusowych pakietów, dalekich kierunków, ofert na miarę’ oraz wyjazdów incentive travels. – Łączymy 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym polskim rynku z międzynarodowym doświadczeniem i siłą Coral Travel. Synergia działań to również bogatsza oferta, w tym przede wszystkim rozszerzenie o kierunki egzotyczne, gdzie Coral Travel ma ogromne doświadczenie. Dla przykładu w ostatnim sezonie Tajlandię z Coral Travel odwiedziło 150 tys. turystów – mówi Kaan Ergün, dyrektor generalny Wezyr Holidays i prokurent Coral Travel. Obie marki będą funkcjonować pod jednym wspólnym brandem i logotypem: Wezyr Holidays/Coral Travel. Właścicielem będzie Wezyr Holiday Service Sp. z o.o., którego gwarancja ubezpieczeniowa opiewa na kwotę 36 milionów złotych. Wszelkie działania reklamowe i informacyjne będą scalone pod jeden brand, m.in. dokumenty rezerwacyjne, strona internetowa, systemy rezerwacyjne, branding sieci sprzedaży. OTI Holding działa ponad 22 lata i oferuje 52 kierunki wakacyjne w 28 krajach na całym świecie. Wozi klientów z 58 portów lotniczych, a z jego propozycji skorzystało ponad 2,5 miliona turystów. Obroty OTI Holding w roku 2013 wyniosły 2 miliardy dolarów, a w sezonie 2014 koncern planuje globalny wzrost o 17 proc. Obecnie zatrudnia ponad 4,7 tys. osób.

Wydanie: 4/2014, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail