Amadeus pomaga Lufthansie

Firma Amadeus poinformowała, że Lufthansa została pierwszym przewoźnikiem, który zdecydował się na wprowadzenie opatentowanej technologii Amadeus Altéa Corporate Recognition.

pws-2015-01f-04

Narzędzie umożliwia liniom lotniczym lepsze rozpoznawanie klientów korporacyjnych w momencie dokonywania rezerwacji. Oznacza to, że mogą oni otrzymywać strategicznie dostosowane oferty na wszystkich etapach swojej podróży, podobnie jak indywidualni klienci podróżujący służbowo, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży wśród klientów korporacyjnych oraz zapewnienie im lepszej obsługi. Dzięki automatycznemu rozpoznawaniu firmy, którą reprezentuje osoba podróżująca służbowo, personalizacja rozpoczyna się od momentu zarezerwowania lotu. To oznacza, że klienci korporacyjni mogą liczyć na preferencyjną obsługę już na etapie rezerwacji, zaś indywidualni klienci podróżujący służbowo są traktowani w wyjątkowy sposób na lotnisku, np. mają możliwość przyspieszonego przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa. Jednocześnie rozwiązanie Amadeus Altéa Corporate Recognition zapewnia liniom lotniczym możliwość automatycznego oferowania pakietów dopasowanych usług dodatkowych, np. bagażu czy preferencyjnych opcji miejsc. Obecnie większość podróży służbowych jest rezerwowana poprzez kanały pośrednie. Rozwiązanie Amadeus Altéa Corporate Recognition identyfikujące klientów korporacyjnych kupujących usługi lotnicze w dowolnym kanale, włączając bezpośrednią dystrybucję czy narzędzia firmowe typu online self-booking tools, ma decydujące znaczenie dla linii lotniczych, pomagając im w osiągnięciu swoich celów w zakresie personalizacji obsługi pasażerów. Amadeus Altéa Corporate Recognition pozwala Lufthansie lepiej spełniać oczekiwania klientów korporacyjnych w trakcie całego procesu rezerwacji.

Wydanie: 11/2014, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail