Mediolan – nie tylko w centrum

Często podczas przygotowywania programów niedoceniane są hotele położone poza centrami zwiedzanych miast. Tymczasem można tam znaleźć usługi na bardzo dobrym poziomie, za to w niższej cenie.

pws-2015-01i-12

Kiedy przeglądałam w internecie oferty różnych hoteli w trakcie planowania podróży do mojego ukochanego Mediolanu, przykuł moją uwagę hotel usytuowany poza centrum miasta. Best Western Goldenmile to czterogwiazdkowy hotel w miejscowości Trezzano sul Naviglio nieopodal Mediolanu (dzięki temu nie obowiązywała mnie płatność podatku miejskiego, który wynosi w Mediolanie 5 euro). Tak jak przypuszczałam, jest to hotel szczególnie ceniony przez przedsiębiorców, ludzi, którzy przyjeżdżają do Mediolanu w interesach, zakupoholików, ale również miłośników kultury i sztuki.

Dobre położenie to podstawa

Hotel zaskoczył mnie pozytywnie swoim położeniem: znajduje się bowiem w strategicznym punkcie komunikacyjnym, w pobliżu ważnych autostrad, obwodnicy tangenziale Ovest, targów Rho Fiera oraz centrum eventowego Forum di Assago. W krótkim czasie mogłabym dojechać stąd do dwóch portów lotniczych Mediolanu: lotnisko Mediolan- Malpensa jest odległe o 45 km, natomiast lotnisko Mediolan-Lite o 30 km. Centrum Mediolanu znajduje się w odległości 11 km od hotelu, a przystanek autobusowy naprzeciwko hotelu, dzięki czemu niepotrzebny był mi własny samochód ani taksówka. Hotel dysponuje 150 identycznymi pokojami (8 z nich posiada udogodnienia dla osob niepełnosprawnych). Na terenie całego hotelu goście mogą bez dodatkowych opłat korzystać z szybkiego połączenia z internetem bezprzewodowym. W trakcie mojego pobytu zajrzałam kilka razy do bogato i nowocześnie urządzonego centrum wellness. Strefę relaksu hotelu Goldenmile współtworzą basen z hydromasażem, łażnia turecka z koloroterapią, prysznice tropikalne oraz siłownia (korzystanie ze strefy wellness nie pociąga za sobą żadnych dodatkowych kosztów). Czas spędzany w hotelu umilały mi wspaniałe, typowo włoskie posiłki. Śniadanie podawane było w wewnętrznej restauracji znajdującej się niedaleko recepcji. Na recepcji poinformowano mnie, że do dyspozycji gości oddano dwie restauracje: wewnętrzną...

Wydanie: 11/2014, HOTELE
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail