Dobre wyniki Rainbow w 2016 r.

Przychody ze sprzedaży wygenerowane przez Rainbow Tours SA w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 r. wyniosły 1,201 mln zł i są wyższe od przychodów osiągniętych w 2015 r. o 7,3 proc. Zysk netto wyniósł prawie 27 mln zł. Na wzrost przychodów ze sprzedaży wpływ miały m.in. wzrost z tytułu sprzedaży imprez turystycznych oraz wzrost liczby klientów.

rt 2017 05ay 03

W 2016 r. z oferty Rainbow skorzystało ponad 330,3 tys. osób, co stanowi wzrost o 10,1 proc. w stosunku do roku 2015. W ofercie lata 2016 niekwestionowanym liderem była Grecja. Pomimo wielu niesprzyjających warunków zewnętrznych udało się nie tylko utrzymać, ale także znacznie poprawić wyniki i udziały w rynku (wzrost przychodów o 7,6 proc.). W każdym kolejnym miesiącu spółka notowała również wzrost sprzedaży, ale szczególnie poprawiła wyniki za IV kwartał 2016 r. Konsekwentnie budowana od kilku lat przez firmę strategia „specjalisty nr 1” od podróży egzotycznych przyniosła oczekiwane efekty. W 2016 r. wszystkie spółki grupy wypracowały dodatnie wyniki finansowe. Hotel (White Olive Premium) po gruntownej renowacji uzyskał pełną zdolność operacyjną przed sezonem 2016 r. Rainbow zamierza dalej rozszerzać działalność w zakresie własnych hoteli. Rainbow nie tylko dywersyfikuje ofertę i organizuje wyjazdy, prowadzi także działania w sektorze B2B, przede wszystkim w zakresie organizacji wyjazdów służbowych, integracyjnych, kongresów oraz konsolidacji i sprzedaży miejsc w samolotach czarterowych.


Wydanie: 5/2017, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail