Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Rekord akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”!

Około 110 tys. turystów skorzystało z oferty podczas jesiennej edycji akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, która odbyła się 6-8 października 2017 r.

 rt 2017 12ae 01

  – Ta liczba jest imponująca. To blisko dwa razy więcej niż podczas pierwszej edycji we wrześniu 2016 r. Cieszę się, że Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości odkrywania piękna swojego kraju – mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka. „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” to wspólna akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Ministerstwa Sportu i Turystyki. Trzecia edycja przyciągnęła uwagę 554 podmiotów, które zaangażowały się w kampanię i zaoferowały swoje produkty oraz usługi w obniżonych cenach, nawet do 50 proc. – Cieszy nas, że akcja po raz kolejny spotkała się z tak pozytywnym odzewem na terenie całego kraju, zarówno wśród turystów, jak i partnerów wydarzenia. Większość już dziś deklaruje wzięcie udziału w kolejnych edycjach – powiedział prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk. Wyniki trzeciej edycji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” wskazują, że kampanię zna prawie co czwarty Polak. Co więcej, aż 87 proc. respondentów wskazało, że odnieśli oni „dużą korzyść”, biorąc w niej udział. 72,6 proc. turystów podkreśla, że największą zaletą kampanii jest wysokość cen noclegów i usług. Dzięki uczestnictwu w akcji każdy z uczestników zaoszczędził średnio 72 zł. Prawie połowa zwraca również uwagę na to, że wzięcie udziału w akcji jest dobrą okazją do spędzenia wolnego czasu z rodziną lub znajomymi.

Z kolei 42,3 proc. podkreśla, że zaletą jest aktywizacja społeczeństwa. Usługodawcy twierdzą, że największymi korzyściami wynikającymi z uczestnictwa w akcji są atrakcyjna reklama oraz dotarcie do nowych klientów. Co więcej, prawie 80 proc. obecnych partnerów kampanii poleciłoby innym podmiotom z branży wzięcie udziału w kolejnych edycjach. Mimo prowadzenia akcji w tzw. sezonie niskim do branży turystycznej wpłynęło dodatkowo prawie 8 mln zł! 86 proc. ankietowanych turystów zapowiedziało, że weźmie udział w kolejnej edycji kampanii. Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki wybrały daty następnych odsłon kampanii „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”. W przyszłym roku edycję wiosenną zaplanowano na 9-11 marca, a jesienią akcja odbędzie się 5-7 października


Wydanie: 12/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Warszawa zagra w nowym koreańskim serialu
Warszawa stanie się sceną dla nowego serialu koreańskiego, którego oglądalność może wynieść ponad 10 milionów odbiorców. Zdjęcia do serialu TERIUS BEHIND ME...

Enter Air - 1,5 mln pasażerów
Enter Air przewiózł w 2017 r. na polskim rynku ponad 1,5 mln pasażerów (wzrost o 28 proc.) i umocnił pozycję lidera przewozów świadczonych dla biur podróży....

Rekord Grupy Lufthansa w Polsce
Lufthansa Group odnotowuje stale rosnącą liczbę pasażerów przewożonych z i do Polski. Lufthansa, Swiss, Austrian oraz Brussels Airlines przewiozły łącznie...

Inauguracyjne posiedzenie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VII kadencji
5 kwietnia 2018 r. w siedzibie Ministerstwa Sportu i Turystyki odbyło się inauguracyjne posiedzenie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VII kadencji....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne