Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Nasze rozwiązania skierowane są również do małych firm, dla których do tej pory były nieosiągalne

Widząc taką niszę na rynku, postanowiliśmy poszukać rozwiązania, które ułatwiłoby kontakt klientowi, jednocześniym będąc także komfortowe dla biura. Uznaliśmy, że musi być ono proste w obsłudze dla obu stron – mówią Ireneusz Nowak i Dominik Miodunka z firmy ProIDS.

 

 rt 2018 11z 20 

 

Jakie są obecnie stosowane formy kontaktu z klientem dostępne na rynku i jakie są ich wady i zalety?

IN: Klienci zwykle po znalezieniu oferty, którą są zainteresowani, szukają kontaktu z firmą. Zwłaszcza w wypadku tak złożonych produktów, jak imprezy turystyczne, potrzebują dodatkowych wyjaśnień i informacji. I tu w grę wchodzą różne opcje. Najczęściej gdzieś na stronie WWW jest podany numer telefonu. Dla klienta oznacza to szukanie tego numeru, przepisywanie do telefonu komórkowego itd. A to jest niewygodne, a dla niektórych osób, np. starszych, wręcz trudne. Inną formą kontaktu, często zresztą pierwszą, jest czat. Jednak jak pokazuje praktyka, ta forma dobra jest na początku kontaktu, bo zwykle pojawia się konieczność omówienia szczegółów, a do tego czat jest już co najmniej kłopotliwy. Nawet dla młodszych klientów, którzy są przyzwyczajeni do tego typu form komunikacji, wypisywanie i odczytywanie złożonych kwestii jest kłopotliwe. Szczególnie trudne jest to na urządzeniach mobilnych, a te są coraz powszechniej używane do poszukiwania i rezerwowania ofert turystycznych. Dlatego te oferty jest znacznie łatwiej omówić przez telefon. 

Klasyczne call center jest dość kłopotliwe. Dla mniejszych firm może być za drogie zarówno sprzętowo, jak i w opcji outsourcingu, co zresztą dla małych firm bazujących na bezpośrednim...


Wydanie: 11/2018, WYWIAD

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności