Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

Amadeus, Chrome River i Bosch – system obsługi podróży służbowych

Koncern Bosch, jeden z największych na świecie dostawców rozwiązań technologicznych i usług, zatrudnia około 402 tys. osób, dlatego cyfryzacja narzędzi do zarządzania podróżami służbowymi stanowi strategiczny krok w jego rozwoju.

 rt 2018 12z 04

  Dzięki tej współpracy Bosch wdroży sztandarowy produkt firmy Amadeus do obsługi rezerwacji, cytric Travel, który zostanie zintegrowany z narzędziem do zarządzania wydatkami opracowanym przez Chrome River. Docelowe rozwiązanie pozwoli zarejestrować i rozliczyć wszystkie wydatki na podróże w skali korporacyjnej. Ponadto Bosch wykorzysta różne funkcje platformy Amadeus Mobile, dzięki czemu pracownicy będą mogli uzyskać wszystkie niezbędne informacje na każdym etapie podróży. Zintegrowane rozwiązanie, opracowane przez firmę Amadeus we współpracy z Chrome River, jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania do zarządzania wydatkami, w idealny sposób zaspokaja potrzeby przedsiębiorstwa. Dzięki temu koncern Bosch będzie mógł zarządzać w systemie informatycznym organizacją podróży służbowych i wydatkami w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Francji, a docelowo również w innych krajach. Zastosowanie systemu Amadeus cytric Travel, platformy Amadeus Mobile oraz rozwiązania Chrome River Expense zapewni użytkownikom wygodną obsługę wszystkich etapów podróży, począwszy od planowania i rezerwacji, a na rozliczaniu kosztów skończywszy. Pracownicy firmy Bosch będą mogli także uzyskać pomoc w trakcie podróży. Obejmie to np. wskazówki dotyczące dojazdu, możliwość zamówienia przejazdów środkami transportu naziemnego, rezerwowanie stolików w restauracjach i fotografowanie rachunków. Wszystkie funkcje będą dostępne w rozwiązaniu opracowanym specjalnie z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych. W pełni cyfrowy proces uwzględnia różnorodne usługi związane z podróżami służbowymi, m.in. przeloty, usługi hotelowe i przejazdy samochodem oraz koleją


Wydanie: 12/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Konkurs EDEN rozstrzygnięty. Zwycięzcą jest…
Gołdap Mazurski Zdrój została zwycięzcą tegorocznego konkursu EDEN na „Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne” w kategorii turystyka zdrowotna i wellness....

Wakacje Polaków według Mondial Assistance
W tym roku na letni urlop wybiera się 65 proc. Polaków. Połowa z nich zostanie w kraju, a druga połowa wyjedzie za granicę. W czołówce najpopularniejszych...

KLM pracuje nad samolotem przyszłości
Holenderskie Linie KLM i Politechnika w Delft rozpoczęły prace nad nowym, paliwooszczędnym modelem samolotu przyszłości. Model pokazowy zostanie zaprezentowany w...

Co trzeci Polak na urlopie za granicą nie ma ubezpieczenia
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Przy planowaniu zagranicznych wyjazdów warto pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu zdrowotnym i finansowym. Z raportu...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności