Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 



Amadeus, Chrome River i Bosch – system obsługi podróży służbowych

Koncern Bosch, jeden z największych na świecie dostawców rozwiązań technologicznych i usług, zatrudnia około 402 tys. osób, dlatego cyfryzacja narzędzi do zarządzania podróżami służbowymi stanowi strategiczny krok w jego rozwoju.

 rt 2018 12z 04

  Dzięki tej współpracy Bosch wdroży sztandarowy produkt firmy Amadeus do obsługi rezerwacji, cytric Travel, który zostanie zintegrowany z narzędziem do zarządzania wydatkami opracowanym przez Chrome River. Docelowe rozwiązanie pozwoli zarejestrować i rozliczyć wszystkie wydatki na podróże w skali korporacyjnej. Ponadto Bosch wykorzysta różne funkcje platformy Amadeus Mobile, dzięki czemu pracownicy będą mogli uzyskać wszystkie niezbędne informacje na każdym etapie podróży. Zintegrowane rozwiązanie, opracowane przez firmę Amadeus we współpracy z Chrome River, jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania do zarządzania wydatkami, w idealny sposób zaspokaja potrzeby przedsiębiorstwa. Dzięki temu koncern Bosch będzie mógł zarządzać w systemie informatycznym organizacją podróży służbowych i wydatkami w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Francji, a docelowo również w innych krajach. Zastosowanie systemu Amadeus cytric Travel, platformy Amadeus Mobile oraz rozwiązania Chrome River Expense zapewni użytkownikom wygodną obsługę wszystkich etapów podróży, począwszy od planowania i rezerwacji, a na rozliczaniu kosztów skończywszy. Pracownicy firmy Bosch będą mogli także uzyskać pomoc w trakcie podróży. Obejmie to np. wskazówki dotyczące dojazdu, możliwość zamówienia przejazdów środkami transportu naziemnego, rezerwowanie stolików w restauracjach i fotografowanie rachunków. Wszystkie funkcje będą dostępne w rozwiązaniu opracowanym specjalnie z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych. W pełni cyfrowy proces uwzględnia różnorodne usługi związane z podróżami służbowymi, m.in. przeloty, usługi hotelowe i przejazdy samochodem oraz koleją


Wydanie: 12/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Chińskie reality show w polskich Tatrach
Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju. „Nieustraszone...

Rekordowy rok izraelskiej turystyki
W ubiegłym roku do Izraela przyjechało 4,12 mln zagranicznych turystów. Było to o 14 proc. więcej niż w oku 2017 r. fot: pixabay Wysoka dynamika wzrostu utrzymuje...

Condohotele coraz popularniejsze
Do 2020 roku nad Bałtykiem liczba condohoteli i obiektów z apartamentami wypoczynkowymi wzrośnie o blisko połowę – wynika z raportu „Rynek hoteli...

Coraz więcej turystów w Warszawie
Już w 2017 roku liczba odwiedzających stolicę przekroczyła 25 mln i była o 24 proc. większa niż rok wcześniej. Turyści doceniają nie tylko takie miejsca...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne