Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



FlixBus wprowadza płatność Apple Pay

FlixBus integruje Apple Pay z aplikacją FlixBus na iOS, zapewniając użytkownikom tego systemu możliwość zakupu biletów znacznie szybciej i bezpieczniej. Opcja jest dostępna również dla pasażerów w Polsce.

 rt 2018 12z 05

  – Wprowadzanie innowacji technologicznych dla klientów to jeden z naszych priorytetów od początku powstania FlixBusa w 2013 r. Zatrudniamy zespół ponad 200 programistów, których głównym zadaniem jest ciągłe doskonalenie cyfrowego produktu i integracja nowych rozwiązań – mówi Daniel Krauss, współzałożyciel i CIO w FlixMobility. – Dzięki Apple Pay nasi klienci będą mogli szybko i łatwo zakupić bilet na połączenie FlixBusa, mając pewność, że ich dane będą bezpieczne – zapewnia. Bezpieczeństwo i prywatność to podstawowe cechy Apple Pay. Kiedy korzysta się z karty kredytowej lub debetowej w Apple Pay, numer karty nie jest przechowywany na urządzeniu ani na serwerach Apple. Zamiast tego zostaje przypisany unikatowy numer konta urządzenia, który jest zaszyfrowany oraz bezpiecznie przechowywany na urządzeniu. Każda transakcja jest autoryzowana jednorazowym dynamicznym kodem bezpieczeństwa. Pasażerowie FlixBusa korzystający z systemu iOS podczas zakupu biletu mogą wybrać opcję „Zapłać z Apple Pay”, która umożliwi płatność w kilku kliknięciach dzięki temu, że dane do płatności zapisane są w Portfelu Apple. Zakupy online w aplikacjach i na stronach akceptujących płatności Apple Pay można łatwo zrobić dzięki funkcji Touch ID. Transakcję można także sfinalizować po dwukrotnym kliknięciu przycisku bocznego i uwierzytelnieniu za pomocą funkcji Face ID. Nie ma potrzeby ręcznego wypełniania długich formularzy kont lub wielokrotnego wpisywania informacji o wysyłce i rozliczeniach.


Wydanie: 12/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Wiosna w PKL - przeglądy i szusowanie
Polskie Koleje Linowe ruszają z zaplanowanymi wcześniej przeglądami technicznymi urządzeń kolei linowych i linowo - terenowych.  Prace rozpoczną się 24 marca na...

Rekordowy rok Lufthansa Group w Polsce
Lufthansa Group odnotowała znaczący wzrost liczby pasażerów przewożonych z i do Polski w 2018 roku. Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS, Eurowings i Brussels...

Już działa chatbot „Port Lotniczy Wrocław”
Chatbot z powodzeniem przeszedł ostatnią fazę testów i od dzisiaj jest już dostępny dla wszystkich podróżnych. Wyszukuje połączenia lotnicze, wysyła...

Kampania DZT „German Summer Cities”
Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie. To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne