Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

Lidl Podróże ma już rok

Lidl Podróże kończy pierwszy rok działalności. W tym czasie wysłał klientów na sześć kontynentów, a także zorganizował ponad 50 programów wycieczek.

 

 rt 2018 12z 10

 

Z Lidlem Polacy wyjeżdżali do Chin i Indii, by tam podczas wycieczki wziąć udział w kursie gotowania, pływali po Karaibach luksusowymi liniowcami czy brali udział w wyjazdach połączonych z wydarzeniami biletowanymi, jak wyścig Formuły 1 na Węgrzech czy nocny wyścig F1 w Abu Zabi. Nie można też pominąć specjalnych ofert wyjazdów krajowych, wśród tych przebojem okazał się spływ kajakowy z Aleksandrem Dobą, człowiekiem, który trzykrotnie przepłynął Atlantyk kajakiem. Jeśli chodzi o to, kto podejmuje decyzje dotyczące wyjazdu, to według statystyk Lidl Podróże, kobiety i mężczyźni tak samo często decydują o wyprawie. Jednak różni się to, co interesuje turystów i co ma znaczenie podczas finalizowania zakupu. Kobiety najczęściej szukają ofert na rodzinny wyjazd z dziećmi lub na romantyczną podróż we dwoje. Mężczyźni decydują o zakupie wyjazdów na dalszych kierunkach, o krótkich wypadach weekendowych oraz wyjazdach specjalnych. Komfortowe pokoje, pakiet masaży i zabiegów w cenie, dostawka w pokoju dla dzieci, bogata oferta animacji i bezpieczny, wygodny dojazd – to jedne z najważniejszych wyznaczników, o które pytają kobiety. Panowie zaś interesują się takimi elementami, jak cena, posiłki, wygodny dojazd i parking oraz dodatkowymi wycieczkami fakultatywnymi. Kobiety są wymagającymi klientkami i długo analizują decyzję o zakupie, mężczyźni są bardziej impulsywni, szybciej decydują się na wyjazd, który przypadł im do gustu. Ciekawostką jest coraz mocniej zauważalny trend first minute – klient Lidl Podróże rezerwuje wyjazd ze sporym wyprzedzeniem. Duża przedsprzedaż spowodowała, że oferta last minute dla najpopularniejszych kierunków jest skąpa i mało atrakcyjna cenowo, coraz częściej wolimy zaplanować urlop z wyprzedzeniem i odwiedzić miejsce, które chcemy. Coraz chętniej zwiedzamy polskie miasta, interesują nas zarówno wycieczki, podczas których dokładniej poznajemy jedno miasto (tu przodują Wrocław, Kraków, Toruń i Gdańsk), jak i objazdy autokarowe po wybranym regionie. Wycieczki objazdowe zwykle mają określony temat, celują w bardzo konkretne zainteresowania klientów Lidl Podróże. – Od początku funkcjonowania Lidl Podróże na polskim rynku firma może pochwalić się owocną współpracą z polskimi biurami podróży, takimi jak Rainbow, Volare Travel, Prestige Tours czy Unique Moments. Dla szukających ciekawych ofert ważne jest, że nowości w katalogu pojawiają się co dwa tygodnie – dzięki temu na wymarzoną wycieczkę możemy się wybrać nie tylko w standardowym okresie wakacyjnym, ale tak naprawdę przez cały rok – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager w Lidl Polska. 


Wydanie: 12/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Konkurs EDEN rozstrzygnięty. Zwycięzcą jest…
Gołdap Mazurski Zdrój została zwycięzcą tegorocznego konkursu EDEN na „Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne” w kategorii turystyka zdrowotna i wellness....

Wakacje Polaków według Mondial Assistance
W tym roku na letni urlop wybiera się 65 proc. Polaków. Połowa z nich zostanie w kraju, a druga połowa wyjedzie za granicę. W czołówce najpopularniejszych...

KLM pracuje nad samolotem przyszłości
Holenderskie Linie KLM i Politechnika w Delft rozpoczęły prace nad nowym, paliwooszczędnym modelem samolotu przyszłości. Model pokazowy zostanie zaprezentowany w...

Co trzeci Polak na urlopie za granicą nie ma ubezpieczenia
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Przy planowaniu zagranicznych wyjazdów warto pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu zdrowotnym i finansowym. Z raportu...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności